Contest : Gedichten

• Lancer, het liefst natuurlijk een snelle respons op elkaar. En ik heb indd ook geen zin om zo lang weer te wachten. Maar het liefst natuurlijk een respons erbij van jullie kant. Want dit was niet echt de bedoeling.

[offtopic]@Maviose jesus laat ons nu maar bepalen hoe de contest gaat lopen. En ga niet zo zeiken over het woord dude, want ik had je beter jongentje kunnen noemen, kneus. (kijk dit is wel onrespectvol :P)[/offtopic]

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Aangezien er nooit een Joichi heeft meegedaan is er bij deze ook geen winnaar en eis ik hierbij dat de wedstrijd verlengt word ;)
    Zal deze keer proberen sneller de boontjes te doppen en zal ook wat vaker hierop kijken, heb als het goed is deze week geen dingen die me ervan kunnen afleiden, dus deze keer zorg ik dat ik op tijd ben.
    [offtopic]Wel flauw, nou ben je zelf de spelbreker, maar aangezien je het eerlijk wil moet het doorgaan, anders trek ik me bij deze terug[/offtopic]

• Citaat van Lancer

Yoichi, ik heb een echte reden hiervoor.

Geen school of andere troep die mensen gebruiken voor hun zogenaamde smoesjes.

Veel plezier.

Ik snap je reactie niet helemaal, mischien verkeerd begrepen maar ik bedoelde alleen mezelf dat ik zaterdag nog net de deadline haalde.
    Verder snap ik niet dat het zo strak moet, iedereen heeft z'n eigen redenen, maar we zullen wel zien wat ze willen.
    Ik hou me bij wat ik eerder zei.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!