Vraag m.b.t. elektriciteit

• Ik moet overdag naar school, en tevens als ik om 15:00 even in die doos kijk, ziet het er niet bepaald licht uit.

Tevens vind ik het ook leuk om te kijken hoe hij slaapt zonder foto.

En ik weet dat je zegt: Gebruik een zaklamp, maar dat geeft te weinig licht, en misschien schijn ik dan in z'n ogen.

Lars

• Haha sorry dat ik het zeg hoor maar wat een onzin topic (xD).

1) Wie gaat er nou een doos voor een kat bewaren :s die spelen overal mee...

2) Wie gaat er nu licht in een doos maken...

3) Waarom zou je een kat willen zien slapen, btw die beesten slapen overdag en worden s' nachts vaak actief. Althans onze poes slaapt 24/7 dus zo bijzonder is dat niet...

4) Koop gewoon z'n plak ledlampje ben je milieu vriendelijk bezig en is super veilig en kan je overal opplakken waar je maar wilt.

• Ik ga akkoord met Stan, katten willen gewoon vrijheid, en net als ons willen ze ook wat privacy. En katten slapen gewoon waar ze willen, je kunt ze geen vaste slaapplek aanleren. Ze slapen overal waar het maar kan. (Bij ons op de stoel, tot in de kast of op in onze oude Unimog:p). Ze willen ook wel aandacht, maar ze willen ook weer niet overkill, en dat laten ze dan wel weten, wanneer hun limiet bereikt is.

Verder moet je niet met licht in hun ogen schijnen, net zoals bij ons mensen en andere dieren, daar zijn ogen gewoon niet voor gemaakt.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!