Geachte CP,
Voor 3 opdrachten van klanten ben ik opzoek naar een Designer die onder contract basis een design wilt ontwikkelen.
Waarom wil ik onder contract basis gaan werken, dit zeer eenvoudig ik moet alles registreren bij de belasting qua uitgaven en moet dus aan kunnen tonen waar dat geld heen is gegaan.
Tevens ben ik ook op zoek naar een Slicer die de design uit eindelijk kan slicen.
Maandag de 23e heb ik een afspraak met de eerste opdracht geven en zal dan ook de eerste opdracht komen.
Let op na goedkeuring van opdracht gever zullen wij het geld doorstorten naar de designer/ slicer.
Heb je intresse stuur mijn een pb met je ervaringen en portfolio van eerdere werken, tevens je prijs.
Heb je vragen kan je altijd in het topic reageren de vragen zullen dan spoedig mogelijk beantwoord worden.
Bedragen worden hier niet genoemd omdat ik jullie prijs doorberekend aan de klant en daarom voor mijn geen budget omdat het wordt doorberekend.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Willem van den Akker
Edit by Willem: Let op wij zoeken geen scripter wij hebben een scripter enkel een designer en slicer.