Wineendomeinnaam.nl
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Wat wil je hiermee bereiken? Webmasters die wanhopig 5 euro op de registratie van een domeinnaam proberen te besparen en ze niet eens zekerheid hebben dat ze winnen?
Nadat ze gewonnen hebben, wordt het domeinnaam levenslang door jou betaald? Anders zou ik zelf gewoon kiezen voor een domeinnaam bij TransIP, en niet moeilijk doen bij een dienst als deze.
Ik zeg nee, geen kans. -
RS
Sommige beginnende webmasters mogen geen geld uitgeven of willen gewoon een gratis domein. En zoals er staat betaald wineendomeinnaam.nl gratis 1 jaar hun domein daarna wordt het (gratis) gepushd naar hun transip account of mogen ze een betaalde verhuizing aanvragen.Dus ik vind het wel een mooie dienst die is meegenomen is!
- Roel C
-
Dan vind ik het woord 'webmaster' wel erg slecht gekozen (een tienjarig kind dat voor de grap eens een site in de lucht gooit noem ik nou niet echt een webmaster), en is je doelgroep niet efficiënt. Als je kijkt naar de leden op deze website, zou je zeggen dat het grootste deel hiervan binnen jouw doelgroep valt, maar voor zover ik weet 'mogen' zij grotendeels allemaal 5 miezerige euro's uitgeven aan een domeinnaam. Hoe veel klanten zou je willen trekken met die minuscule verhouding van reeds kleine doelgroep die je al voor ogen hebt? Toch niet veel...
Ook zie ik een kind van 10 jaar nou niet echt een enquête doen om voor 1.000 euro bij de IKEA te shoppen en een broodrooster te winnen, maar misschien ben ik wel gek...
Ik zeg nog steeds nee
-
Al deze reacties hierboven komen van mensen die er duidelijk niet veel verstand van hebben. Ik zie namelijk wel dat hier wel degelijk een markt voor is. Je moet er dan wel goed voor zorgen dat na een jaar, ongeveer een maand van tevoren al een bericht naar de desbetreffende persoon word gestuurd.
Het is een goede dienst, maar je moet er wel minstens 100 á 200 euro aan uitgeven voor goede reclame, en dat je website bekend word. Daarna kun je beginnen met het maken van enkele winst per maand.
-
Citaat van Cas
Al deze reacties hierboven komen van mensen die er duidelijk niet veel verstand van hebben. Ik zie namelijk wel dat hier wel degelijk een markt voor is. Je moet er dan wel goed voor zorgen dat na een jaar, ongeveer een maand van tevoren al een bericht naar de desbetreffende persoon word gestuurd.
Het is een goede dienst, maar je moet er wel minstens 100 á 200 euro aan uitgeven voor goede reclame, en dat je website bekend word. Daarna kun je beginnen met het maken van enkele winst per maand.
Als jij vindt dat ik er geen verstand van heb, waarom kom je zelf dan niet met argumenten?
Je kunt wel in het wilde weg gaan roepen dat er zo'n grote winst uit te halen is, maar dat zegt niks. Waarom vind (of weet) jij dat?Als je al zegt dat je doelgroep kinderen omvat die van hun ouders/verzorgers geen geld mogen uitgeven aan iets dat waarschijnlijk een leuke hobby is, dan denk ik toch niet echt dat je er zelfs na een klein bedrag van 100 euro aan te besteden ver mee zult komen.
Met reclame alleen kom je er trouwens lang niet. Wat dacht je van vindbaarheid in zoekmachines? Bedrijven die je website optimaliseren voor zoekmachines vragen ook handen vol geld, en dan pas kun je je voortslepen om je verlies weer op te halen.
Ik probeer je niet aan te vallen, maar ik vind wel dat je je standpunt beter moet beargumenteren.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!