innovastudio wysiwyg editor hulp nodig

• beste mensen ik heb de innovastudio wysiwyg editor ik heb een paar vraagjes

vraag1: in de uitleg van hun staat van dat het niet uitmaakt waar je het in upload op je server ik krijg alles werkend op de upload gebied na, daar krijg ik allemaal php errors. en als ik op save op submit druk dan hoort het toch te worden opgeslagen, en dat zou ik dan willen verzenden zeg maar naar een pagina van mijn website.

ik hoop dat iemand mij kan helpen

voor de rest lijkt het me echt een super editor

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Beste mensen ik heb alles opnieuw op mijn website gezet omdat de de php errors niet kan copierern link ik jullie er heen

stap 1:
    ga naar http://rbvhoogeveen.freeiz.com/adminbeheer/tekstedit.php

stap 2:
    u ziet dan de tekst editor met 2 tabladen klik op Object & Styles

stap 3:
    klik dan op de knop onder home (externe afbeelding)
    nu verschijnt er een dialoog venster.

stap 4:
    in het dialoog venster zit u links bron staan en daar achter een mapje
    klik daar op en de filemanager word geopent.

stap 5: nu ziet u de errors.

ik hoop dat iemand mij er mee kan helpen.

• error

PHP Error Message

Warning: opendir(c:/inetpub/wwwroot/php/editor/home-editor/Editor/assets) [function.opendir]: failed to open dir: No such file or directory in /home/a6133907/public_html/php/editor/home-editor/Editor/assetmanager/assetmanager.php on line 141

Free Web Hosting

PHP Error Message

Warning: readdir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/a6133907/public_html/php/editor/home-editor/Editor/assetmanager/assetmanager.php on line 142

Free Web Hosting

PHP Error Message

Warning: closedir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/a6133907/public_html/php/editor/home-editor/Editor/assetmanager/assetmanager.php on line 169

Free Web Hosting
    New Folder Del Folder

PHP Error Message

Warning: opendir(c:/inetpub/wwwroot/php/editor/home-editor/Editor/assets) [function.opendir]: failed to open dir: No such file or directory in /home/a6133907/public_html/php/editor/home-editor/Editor/assetmanager/assetmanager.php on line 207

Free Web Hosting

PHP Error Message

Warning: readdir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/a6133907/public_html/php/editor/home-editor/Editor/assetmanager/assetmanager.php on line 208

Free Web Hosting

PHP Error Message

Warning: sort() expects parameter 1 to be array, null given in /home/a6133907/public_html/php/editor/home-editor/Editor/assetmanager/assetmanager.php on line 212

Free Web Hosting
    Empty...

PHP Error Message

Warning: closedir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/a6133907/public_html/php/editor/home-editor/Editor/assetmanager/assetmanager.php on line 344

Free Web Hosting
    Upload File:

• weet u wat ik hier tegen kan doen beste cas van dongen

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.08.10 17:31:44:
    beste mensen ik heb het voor elkaar hij werkt nu, ik ga nu bezig als je het saved dat hij het verstuurd naar een pagina waar ik het wil hebben.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!