Ik moet je teleurstellen, 2GB begint pas vanaf 39 euro.
http://tweakers.net/pricewatch…afp6hKvR6aI2vS-1PP2Cptf4B
PC!!!!
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
En 1 gb?
-
36 euro volgens de Tweakers Pricewatch.
-
Maar als ik 1 gb bijkoop dan heb ik 1.99 is dat genoeg voor gamen? gaat eigenlijk gamen beter en sneller met hogere ram?
-
-
Jawel, maar het hangt ook allemaal van je videokaart af, en die is hier de zwakste schakel. Je hebt een Intel Extreme Graphics 2 die zeer sloom is voor games, omdat hij systeemgeheugen gebruikt. En omdat het een kantoor pc is kun je er niet veel aan upgraden.
-
Ik ga van deze pc een game pc proberen maken.
Dus dit ga ik doen:
250+ gb geheugen kopen
i5 of i7 processor kopen
2gb ram kopen
Doorzichtige behuizing kopen (zoals deze: http://www.google.be/imgres?im…9&ty=120&biw=1024&bih=675 of andere :p)
En blauwe leds inbouwen :d
Maar hoeveel kost een nieuwe ram (DDR(1)) 1gb ?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.08.10 19:28:47:
Maar waarschijnlijk koop ik alleen ram voor deze pc dan wachten op splinternieuwe laptop en die uitbouwen :d -
Je kunt niet zomaar upgraden, de hardware, die overblijft, moet het ook ondersteunen. Ik denk dat je beter eerst even kunt researchen voordat je iets koopt. Want voor die upgrade moet je een alles nieuw aanschaffen, en je hebt dan DDR3 nodig. Ik raad je aan om je er even een paar dagen in te verdiepen hoe een PC werkt en wat alles is, en dan nog over hoe je upgrade't.
-
Maar hoeveel kost een ddr1 1gb ram geheugen?
Want ik ga zaterdag naa rmedia-markt met 20 euro en ik hoop dat ik daarvoor al een ram heb? -
Ik zei het toch 36 euro.
-
zoveel ?
-
Ja, zoveel nieuw tenminste. Tweedehands zijn ze goedkoper, zoals altijd.
-
Koop een nieuwe pc. Als ik deze specs zie dan denk ik aan een pc van ongeveer 7 a 8 jaar oud...
EDIT:
Hiermee ga je nooit van je leven spellen spelen zonder haperingen. De waarheid is hard maar je zal toch wat geld moeten uitgeven wil je een kleine verbetering krijgen tijdens het gamen. -
Heel even serieus hé, hoeveel heeft die pc je gekost?
-
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar want waarom een tweedehandse pc kopen i.p.v. sparen voor een goede, nieuwe?
-
Ik ga achtereen een laptop kopen maar die ik nu heb heeft 300 gekost
-
Opgelicht^o)
-
Dacht ik ook al
Die man zegt tegen mij:
De pc is 6 maanden oud
Ik dacht zo van: dan heeft die windows vista geen xp! -
Waarom heb je hem dan gekocht?^o)
-
Ik moest een pc en die was goedkoopste :p
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!