Adverteren.

• Je kan hier op CriminalsPoint adverteren. We kunnen je site link overal op de website plaatsen en je hebt boven de 50 bezoeken per dag. Een banner plaatsen kan ook, kijk daarvoor even naar de voorwaarden etc.;)

Maar je link kunnen we ook ergens elders op de website plaatsen, voor een xx bedrag per maand valt er zeker wat te regelen met koen. Voor een week / maand etc.

We horen het wel!

• Dat ligt eraan.
    Als je een website hebt waar de bezoekers wel oren naar hebben komen ze vanzelf terug. Maar als de website niet in trek is bij de bezoekers en ze vinden het niet leuk komen ze niet terug.

Voorbeeld:
    Je hebt een spelletjes website, alleen er staan geen leuke spelletjes op. De bezoekers kijken op je site en vertrekken weer.

Staan er wel leuke spelletjes op komen de bezoekers terug omdat er wat te doen valt op de website.

• Ja dus je bedoelt zoiets:
    Als je een maffia spel hebt waar geen nieuwe scripts, updates op komen komen ze niet terug heb je wel updates/nieuwe scripts dan komen ze terug?

• Je kan het proberen op de wat betere toplist website's.

Elke toplist website, krijg je natuurlijk bezoekers mee ;)
    Mischien blijven er wel een paar hangen bij je.

Elke persoon is er 1, maar voor het grote adverteren moet je toch wel denken aan een x bedrag.

Google maar op toplist, je krijgt er genoeg.

• Citaat van Willem

Ik raad je 1 ding af dat is cp. Je kan hier wel adverteren maar kost je geld en bovendien veel bezoekers zal je er niet van krijgen.
    Maar dat ik adverteerde hier mocht ik blij zijn met 5 bezoekers in 3 dagen.

P.S. is niet negatief bedoelt hoor.

Ok,
    Weet jij dat een plaats waar je goed kunt adverteren voor weinig geld en betalen met wallie?

• Citaat van Willem

Ik raad je 1 ding af dat is cp. Je kan hier wel adverteren maar kost je geld en bovendien veel bezoekers zal je er niet van krijgen.

P.S. is niet negatief bedoelt hoor.

Maar dat ik adverteerde hier mocht ik blij zijn met 5 bezoekers in 3 dagen.

Hoe kun je dat zeggen als je niet eens weet wat voor een website TS wil promoten? Ik heb geen statistieken van de advertentie links hier, maar maar dan 5 clicks in 3 dagen moet makkelijk lukken...

• hier is gewoon het grote probleem dat je alleen maar webmasters aantrekt. Die kijken alleen ff wat je gemaakt hebt en verkassen hem dan weer. Lijkt me tenmenste??

Verder dutchleader. Googleads.

gewoon bij zoveel mogelijk site's je site aanmaken. Mond tot mond reclame maken. in je msn naam zetten.

Ga zo maar door.

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!