Jupjes de fout was dat ik WHERE en AND achter elkaar had. Voor de rest ben ik nu ook bezig met nieuwe layout. Zal binnenkort online zetten.
Open source?
- FrankY
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
GNU licensie?
-
Wat voor licensie?
-
Keuze genoeg,
GPL, LGPL, BSD, AGPL, Apache Licentie, MIT, Public Domain.
Alleen je moet wel even kijken naar wat deze toestaan kwa veranderingen en rebranding.Of je schrijft zelf een licentie.
-
word het een opensource dus?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.07.10 17:06:16:
die layout ken ik ergens van (ingame) ? -
Als ik naar blackjack ga en vraag om spel uitleg krijg ik pagina niet gevonden;)
Verder leuk initiatief
-
-
Mag je zo'n layout voor te oefenen gebruiken?
Want ik wil crimekiller unbuggen met die layout? -
Geen idee. Maar ik heb outgame af. Zouden jullie hem kunnen raten voor mij?
http://www.unitedwar.nl/testindex.php
met vriendelijek groet.
-
Nieuwe layout is zeker netjes,
Ook de oude layout is niet verkeerd als je die een beetje aanpast! -
De oude layout heb ik van rick gekregen je kan hem aanpassen maar ik vind het mooier zonder zoveel links boven in. Gewoon inloggen linkpartners prijzen en aanmelden vind ik genoeg.
met vriendelijke groet.
-
Je header staat naar rechts.
-
Die is goed gezet als het goed is. In firefox staat ie goed.
-
-
Google chrome doet nu ook heb zelf even getest.
-
Als je bij je login nou dit doet:
PHP<label for="gebruikersnaam">Gebruikersnaam: </label> <input id="gebruikersnaam" type="text" name="gebruikersnaam" value="(hier dan je eigen code)" />
dan kunnen ze al als ze op de tekst gebruikersnaam klikken ook al in het vak komen. Vind ik persoonlijk prettiger werken maar het is jouw keuze alleen een tipje
-
Hoe bedoel je jasper?
-
stel je hebt het veld om je tekst in te voeren. Dan moet je meestal in dat vak klikken om te kunnen typen. als je de label tag gebruikt kan je ook op de tekst (in dit geval gebruikersnaam,wachtwoord etc. op je site) klikken en komt die ook in het vakje terecht. Het is iets kleins maar voor sommige werkt dat iets fijner (zoals ik dus)
voorbeeldje: amsterdoomed.xtreemhost.com (contact2.php) graag niet gaan spammen
-
Ah ik snap het:) Zal het erin doen.
-
franky gewoon de ouwe behouden:P ik wil hem binnenkort wel ff echt goed voor je slicen en een ingame erbij maken;) Voor de rest je weet me te vinden voor hulp..
Latuhh..
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!