• Beste Criminalspoint leden,

Graag wil ik beginnen met een kleine revisie op de afgelopen twee weken. De afgelopen twee weken heb ik heel veel reports behandeld. En dat was niet omdat ik constant op Criminalspoint zat, nee dat was omdat jullie gigantisch veel hebben gereport. Daar wil ik jullie graag voor bedanken.

Daarnaast hadden die reports natuurlijk wel een reden. Bedoeld of onbedoeld was er een selectief groepje leden die erg veel op elkaar aan het zeuren waren. De leden waar ik het over heb weten wel wat ik bedoel, ik wil jullie graag vragen daar mee vrijwillig te stoppen. Wij zien liever dat jullie je problemen reporten en het verder op het forum gewoon gezellig houden. Alvast bedankt hiervoor.

Maar de werkelijke reden dat dit topic open is dat ik vanaf morgen op vakantie ga. Ik ga er lekker 10 dagen tussen uit en zal dan ook helemaal niet op Criminalspoint te vinden zijn. Ik vind dat jullie daar van op de hoogte moeten zijn, aangezien ik hier functioneer als projectleider.

Voor al jullie vragen en problemen wil ik jullie deze dagen dus doorverwijzen naar mijn collega crewleden.

Ik wens iedereen die ook op vakantie gaat een prettige vakantie, en de rest een leuke week (op CP). Hopelijk kan ik over 10 dagen (iets meer, vanwege de busreis) hier weer terug keren op een gezellig en actief CP, dan kunnen wij weer actief werken aan het verbeteren van deze community!

Met vriendelijke groet,

Stefan, Killingdevil
    Projectleider Criminalspoint

Ps. Proost allemaal! :cheer:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!