Maffia layout incl slice

  • Zojuist mij, aangezien je me donderdag al ging betalen, en je ging vrijdag naar de bank gaan ...


    Je hebt donderdag de hele avond bij mij liggen zagen om te kijken of hij al af was, ik heb jou vrijdag en vandaag 2 keer gevraagd hoe het staat met mijn geld, je vond dat ik toen zaagde?


    Enja, er doen wel meer slechte verhalen over jou de ronde.

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

  • [offtopic]Gisteren kon ik niet gaan dat heb ik verteld en nu is het weekend, kan ik niets aan doen. En die slechte verhalen, hebben ze een verklaring, een bewijs. NEEN, want als je is goed op CP kunt kijken kun je ook zien dat ik alles mooi heb afgerond, zoek maar is op vendetta remake en swatcrime.


    Ik ben hierop heel eerlijk, en iemand vooroordelen zonder bewijs, dan moet je eerst naar jezelf kijken en bewijzen hebben.


    Ik ben dat van ripper etc. echt beu geworden, ik heb me maanden ingehouden, maar zover ik weet heb ik altijd betaald, iedereen.


    Van a tot z, en ja soms hebben ze moeten wachten omdat ik normaal nooit een overschrijving doe, en toch hebben ze na max. een week hun geld gekregen.


    Op mensen wie de layout gebruiken, de CSS en de .html mogen jullie gebruiken, maar niets van de plaatjes. Als ik ze toch ergens zien zal jij en Wouter hangen.


    Ik hoop dat er iets aan de beschuldigingen gedaan worden, anders zal ik is beschuldigen MET bewijs.[/offtopic]



    Wie nog interesse heeft in .psd en .html, 30 euro buynow.

  • Citaat van F.Remory

    Wie heb ik dan verdomme opgelicht zeg me dat. beschuldig me niet zonder feiten die iets bewijzen!


    Ho maar weer met je lekkere gescheld joh! Doe dit potverjandozie even lekker via de priveberichtenfunctie.


    Wouter, bied je hem nog aan of niet?

  • Citaat van Linkforsoad


    Ho maar weer met je lekkere gescheld joh! Doe dit potverjandozie even lekker via de priveberichtenfunctie.


    Wouter, bied je hem nog aan of niet?


    Sorry, maar gebruiken = illegaal. Geeft Wouter jou iets, geef ik Wouter iets.

  • Citaat van F.Remory


    Sorry, maar gebruiken = illegaal. Geeft Wouter jou iets, geef ik Wouter iets.


    Gebruik van ZIJN basing is legaal. Ik praat niet over afbeeldingen. Als jij denkt dat dat niet zo is dan:


    - Zie ik graag een bericht tegemoet met bewijzen dat jij het copyright op de basing hebt.


    - Zie ik graag een kopietje uitspraak tegemoet van een rechter dat het offline moet. Let wel op! Ons postadres is in Nederland, en daar moet dus een dubbele postzegel op. Adres via de priveberichten op te vragen. Of kom je toevallig nog in Zwolle? Dan mag je het ook afgeven bij de receptie.

  • Ok, ik wacht nog altijd op mijn ?20, als je ze niet betaald weet ik wel genoeg.


    Als je ze betaald wil ik altijd publiekelijk mijn excuses aanbieden, en anders ben ik ook bereid publiekelijk aan te tonen dat je niet betaald hebt.


    Voor mijn rekeningnummer of paypal mag je mij altijd nog een pm sturen.

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!