Sloosmedia Projecten

  • Beste Leden,



    Ik zoek Website`s zoals: http://www.dpad.nl/
    Die ik kan overnemen voor het SloosMedia netwerk.
    ( Crime`s wil ik op zich wel kopen als het mooi is en een Goed systeem is. )


    Budget: XXX.
    Eisen: Geen Half afgemaakt (Basing/Site), Geen Mijn-Maffia`s.



    Als u uw website niet wilt verkopen maar wel wilt samenwerken heb ik daar ook misschien wel interesse in.


    Ik heb met iemand al mybbhulp.nl geregistreerd en hij maakt er nu een project van, en we delen de inkomsten.



    Ik hoop dat iemand iets leuks heeft aan te bieden of een Samenwerking aan wilt gaan.


    [offtopic]Het gaat om website`s kopen, samenwerking is enkel een optie.[/offtopic]

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • ik heb eventueel nog wel een site liggen is een dealergame script mensen kunnen zich aanmelden en dan hun eigen dealergame runnen enz. weet niet of dat wat is? moet dat dan wel overleggen als je zoiets wil site is niet van mij alleen. als je vb wil ontvang ik graag een pb.

  • Zoek je volledig afgeronde websites, helemaal op orde, fantastisch en klaar? Want dan kun je het met 3-komma-bedragen grof gezegd wel vergeten. Ikzelf heb ook een aantal grotere websites, en zie daar toch minimaal 4-komma-bedragen voor :-P. Enig idee hoeveel werk er wel niet zit in die websites?


    Daarnaast, kun je iets specifieker zijn? Welk type websites zoek je, wil je er een lading crewleden bij hebben, hoeveel zou je nog kunnen en willen investeren, wil je de oude eigenaren compleet laten wegvagen? En ga zo maar door :)

  • Linkforsoad: Heb je je pillen wel ingenomen ?


    Chill man, dat is allemaal bespreekbaar.
    En ik wil best 5000 neerleggen, als jij een site hebt die 1000 p/m oplevert. #hebjeniet.


    Nee,


    Ik zoek gewoon leuke afgemaakte sites, ik vraag ook geen massa-bezoekers of veel inkomsten erop.

  • @ Geert-Jan,


    Je moet wel realistisch blijven.
    Voor een website die 1000 p/m oplevert,
    moet je minstens ?12.000,- neerleggen.
    Anders kan je het beter zelf laten draaien :)


    Tenzij je er zelf graag weinig voor wilt hebben :p

  • Hoeft niet, kan zat redenen bedenken: weinig tijd, bezig met andere project, starten van nieuwe school.


    Dan moet je toch iets minder vragen 6000 a 8000.


    Het was ook maar een voorbeeld he..


    On-Topic.


  • Ik hoef geen pillen te slikken


    Ik ben realistisch en normaal. Ik ben "chill", want ik zit lekker in het buitenland in de zon met een koud glas cola. Of is "chill" wat anders?


    Waarom nou weer #hebjeniet toevoegen. Dat is namelijk een foute conclusie. Verder ga ik het daar niet (openbaar) over hebben.


    Het enige wat ik deed was informeren, en niet vragen of ik pilletjes heb gehad.


    Maar ik zal mijn dingen eens beargumenteren.:


    Type websites: Websites mogen over verschillende onderwerpen gaan, met elk zijn eigen ding. Je hebt websites met enorme bakken content en dagelijks veel werk, en websites welke zichzelf draaiende houden dmv een community, zoals CriminalsPoint.


    Lading crewleden: Het kan zijn dat je zelf een team hebt zitten op kantoor, en dan wil je natuurlijk geen hele club mensen erbij hebben welke zichzelf allemaal "beheerder" noemen.


    Hoeveel te investeren: Sommige websites vereisen nog een aardige investering in bijvoorbeeld promotie of werk-uren. Investeren hoeft niet per se geld te zijn namelijk, maar kunnen ook gewoon uren op kantoor zijn.


    Oude eigenaren compleet wegvagen: Dat gebeurd veel hoor. Dat iets wordt overgekocht en de oude eigenaren op geen enkele wijze credits krijgen. En daar hou ik niet zo van, een eigenaar welke claimt alles zelf geschreven te hebben.


    Mijn websites zijn enorm veel content, welke niet dagelijks onderhoud hoeven te hebben. Ik heb nu dan niets in de uitverkoop, maar ok. Mogelijk voor later...

  • Linkforsoad


    Je hoeft echt niet nog formeler Nederlands te gaan praten om je gelijk te krijgen hoor, hiermee zul je juist meer laten merken dat iets niet deugt.


    Daarnaast als je zon grote jongen bent met oh zo veel big-??? projecten wat doe je op zon forumpje als deze? Want dan kan je bijv. toch beter meer hangen zoals sitedeals.nl of nog "duurderde" websites.



    @Sloos, je zoekt dus sites die zeg maar met een merkje van jou naam op het internet staan? Om dus zo reclame te maken?

  • vergeten


    Nog formeler? Absoluut niet. Dit is gewoon, normaal Nederlands.


    Sitedeals is een website waar ik ook wel eens kom ja, alleen vindt ik persoonlijk dat een groot gedeelte van de mensen daar raar in elkaar steekt. Iedereen is daar met zijn eigen ding en belang bezig, en denkt ook veel aan zichzelf.


    Daarnaast, mag ik zelf beslissen op welke forums ik wel en niet kom? Dankje.

  • Vertel aan vergeten & mij dan maar welke site je beheert.
    Want je doet je nou voor als eigenaar van een Heel groot bedrijf..


    vergeten: Nee ik zoek gewoon goede projecten om aan me netwerk toe te voegen. zoals een Game-Community,ETC..


    budget ruim aanwezig.

  • [offtopic]Ik stuurde je ook al een privebericht, en zei toen ook al dat ik zelf mag bepalen of ik iets zeg of niet. Dat kies jij niet voor mij.


    Ik doe mij voor als Simon alias Linkforsoad, en niet meer. Verdere conclusies trek je zelf, zonder enige informatie.


    Tartarus, dat klopt. Het is absoluut niet moeilijk. Beetje gezond verstand en wat tijd is genoeg.[/offtopic]


    Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vragen...

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!