Oke jongens het handigste is om een Google Code op te zetten en hier mee te beginnen. Laat een paar mensen die GOED kunnen samenwerken een basis maken; een simpel ledensysteem. Als dit af is zet je het online op Google Code en laat je andere gebruikers plugins verzenden.
OSmaffia.nl
- Creativ3
- Closed
-
-
-
CrimeXL snapt mijn idee:cheer:
-
Ik vind het best hebben we wel een paar man nodig mensen interesse?
3 man is genoeg om de basis te zetten. -
Ik heb op zich wel interesse, maar ben de komende tijd weg..
-
Ik heb het helaas druk met mijn CMS systeem, maar misschien kan ik nog ergens plaatsmaken voor dit project.
-
Wat denken jullie eerst een echte maffialayout maken of een neutrale om puur de scripting een kans te geven.
-
Ga eerst voor het script!
Anders gaat het geheid fout. -
Doe het tergelijk?
Je neemt bv.: 2 slicers+designers en dan de rest scripters -
Maar welke nut heeft het?.. Dan komen er binnen aantal weken weer 1000den sites bij met de zelfde script.
-
beste iedereen,
je kan natuurlijk een opensource maken.
goedplan maar reken er maar binnen 2 maanden staan er gelijk 1000 websites online met die source. heb je er nog niks aan.
ik zou zeggen de gene die er echt aan mee geholpen gratis krijgen. en de rest voor een klein bedrag source kunnen kopen.wat valt er dan te doen met donatie, je zou het bv als dank kunnen geven aan beheerders van criminalspoint. en zorgt er natuurlijk voor dat je niet van die ow ik meld me aan op criminalspoint ik download source, en kom dan nooit meer online.
Met vriendelijke groet,
rick van beek -
-
Citaat van rickvbeek
beste iedereen,
je kan natuurlijk een opensource maken.
goedplan maar reken er maar binnen 2 maanden staan er gelijk 1000 websites online met die source. heb je er nog niks aan.
ik zou zeggen de gene die er echt aan mee geholpen gratis krijgen. en de rest voor een klein bedrag source kunnen kopen.wat valt er dan te doen met donatie, je zou het bv als dank kunnen geven aan beheerders van criminalspoint. en zorgt er natuurlijk voor dat je niet van die ow ik meld me aan op criminalspoint ik download source, en kom dan nooit meer online.
Met vriendelijke groet,
rick van beekWaarom donatie aan criminalspoint?
Kan je beter verdelen onder de programmeurs/designers lijkt mij..
Is wat eerlijker ook tegenover de mensen die geholpen hebben. -
Of voor commercieel gebruik betalen, maar dan is het niet meer open source. Is er al iets omtrent licenties bekend.
-
Let op: ik zoek scripters op dit moment, dus graag alleen een PM sturen als je ook kunt scripten dat is wel zo makkelijk in deze stage van het project.
Later kunnen we waarschijnlijk nog wat andere mensen gebruiken.
-
Waaraan moet een scripter voldoen?
Misschien moet dat eerst vertellen, voordat je scripters zoekt. -
Gewoon php onder controle hebben ervaring met tpl systeem en mysqli en php5. Ik had dat persoonlijk ook snel onder de knie hoor dus iemand die php goed beheerst zit goed.
OOPHP is niet nodig!
-
Dan moet ik dus eerst een spoedcursus MySQLi en tpl (Smarty of Templatepower, eigen parser???) vinden
-
Citaat van stan
Rick en Steven
Ik begrijp jullie bezorgdheid maar ik ga daar nog iets leuks op verzinnen. Ben bezig met een plannetje daarvoor
maar eerst de source!
Ik ben niet bezorgd. Het kan mij niet zoveel schelen.
Maar je zag het zelf met crimesource het werd bekend en ineens 1000den websites gebruiken die source. Zelfde als banditi. Hij kwam vrij en meteen weer 10000den sites die die script gebruiken. Zo blijft het niet uniek en ook niet leuk.
En als je hulp zoekt. Ik wil wel helpen. Tijd genoeg vanaf woensdag. Za zo ma en di werken
-
-
Oke ik ga over 2 weken 3,5 week weg op vakantie. Dus het lijkt me het beste als ik probeer voor de vakantie de inlog registratie en berichten maak.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.07.10 10:30:34:
osmaffia.nl is vanaf nu het officiële domeinnaam van dit project!
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!