de mijne lukt nog niet echt
hij staat er wel in maar wil niet echt
de mijne lukt nog niet echt
hij staat er wel in maar wil niet echt
</table> veel werk eraan :p
Ferhat is wel zo maar via banditi kan je veel bijleren, want enorm vel werk eraan :p.
Mensen relaxen hier geen sccripts hier.XD
Crimebrain, ik zie hier geen script :p.
Pff weeral mijn laatste dagen zeg, dan terug naar mijn werk.
Ik geniet toch van men eigen scripts (zie ferhatremory.be) helemaal van 0
ferhart moet ik je wel gelijk ingeven enja bandita of hoe die rommel ook mag noeme:p vind geen succces om uit te leren hoor kun je beter vendetta ofzo pakken veel beter
jongens aub niet op de spelfoute letten sta vandaag o,nder beetje te veel stress:p
Van stress krijg je puistjes 8-|
Ben daar 5 jaar geleden mee begonnen ook.
Svenneke op dit uur mag je wel keer foutje typen.:cheer:
meen je dat nou :o doe me dat nou niet aan welke optie's heb ik :o ophange? russia roulleta:p of wat nog:o(xD)
:p
WXhahaha
ach weet niet hoor zo bestaand script aan je site toevoegen als amateur moet nog vrij simpel zijn beetje nadenke en eens kijken in het script en hopla:p
(c)
tralalala (c)
val hier bijna in slaaaap maar mag niet iemand tips voor wakker te blijve:o
Ferhat proficiat met relatie :p
Thanks, owja, onlangs melde ik dat ik een leuke fail (zelf) heb gevonden.
Wie facebook heeft, kijk hier: http://www.facebook.com/photo.…l=b7cca7f680&id=110581161
hey even vraagje was te straks wat aan het denke als we site af zou zijn zou ik team promoters wille hebben 2-3 mensen maarja voor niets komt de zon op he:) zegge we altijd dusja
hoe zou jij die promoters belonen per lid of hoe?:p:cheer:
Ik zou niet weten, mijn vriend promoot en dat is handig(c)
Als het goeie zijn per maand of percentage van de winst als site beter draait. Per lid is niet slim, neem ik proxy site erbij en maak ik tientallen leden aan.
Ferhat klopt wel:
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!