die waren gewoon grappig wie heeft cola bij zich ?
Old becomes New 'Nachtbraak' A.K.A Rukbunker
- az
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Voor az: ik heb een kijkje genomen! :p
-
Voor mannen:
kijk dit is lekker, maar op laatst auts: -
rukbunker boy is weer actief
(xD) -
oke kijk mijn vorige post dat moet je zien haahah
-
(xD)
-
pijnlijk toch XD met die ouwe vent XD die stkt haaast jonge XD.
Maar kijk even naar mij topic onder deze topic.
-
wat moet ik doen als iemand mijn layouts steelt kan ik daar wat tegen doen
-
Je moet alvast copyright kopen? ik weet niet meer. sorry.
-
o moet je dat kopen ik dacht dat iedereen dat had!!!!!11
-
Sorry, ik weet niet meer precies.
-
oke ik heb joshua al om raad gevraagd ik hoop dat hij er wat aan kunt doen want ik heb er heel veel tijd in gestoken en ik vind het niet leuk dat ik dit nu ineens merk :((
-
Wat voor layout mag ik m zien via pb? (niet dat ik steel want ik steel niks van cp leden en helemaal niet van RBBOCP leden)
-
ja er werd gevraagd naar bewijs die ga ik tonen in open source topic alsjeblieft NIEMAND hem gebruiken want ik heb er heel lang over gedaan om hem te maaken maar als hij toch weg gegeven word dan maakt het toch niet zo veel meer uit maar deze meneer gaat daar dan wel duiten voor betalen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Wie?
-
franky
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.07.10 02:29:53:
oke ik heb hem geplaatst in "open source" dat is het bewijs niet gebruiken voor je spel alsjeblieft -
IK hoef m niet heb al gemeld in topic en btw ik heb geen spel waar ik m inwil(niet dat het lelijk is ofzo.)
-
misschien is hij wel lelijk weet ik niet ik ben nog niet zo goeie designer he
maar ik heb er wel veel tijd aan besteed en ik ben er ook wel trots op als beginner dan
-
O, ben je beginner dan vind ik het wel knap van je. ik was ook zo begonnen hoor. maar wij zijn met zn 2en online zullen we lekker babbellen?
-
nee ik ga nu lekker slapen nu ik weet dat ik in mijn regt sta voor deze mis drijf
ik moet er morgen namelijk weer vroeg eruit
tot later!!!
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!