Free festival

• az het was een top feest hoor alleen verbaasde me erover dat sommige artiesten daar mochten draaien. Misschien had ik te hoge verwachtingen van sommige artiesten zoals Crypsis maar hij heeft er zelf voor gekozen om tijdens het draaien te mixen waardoor de overgangen soms echt goed te horen waren:
    Ene plaatje afgelopen en dan gewoon de volgende starten zonder fade of dergelijk ditzelfde geld voor Angerfist.

Over Showtek kan ik gewoon geen goed woord zeggen, iedereen ging uit ze dak blijkbaar maar naar een tijdje werd het ook wel rustiger toen wij allang weg waren. Zelf denk ik dat de enigste reden dat hun optreden is dat ze aandacht krijgen.. Ze vinden zichzelf heel wat en dat lieten ze ook wel merken door alleen maar hun eigen muziek te draaien waardoor de variatie echt ver te zoeken was.

Ik ging vlak voordat HHZ eindige ook maar Showtek roepen voor de grap :p Vonden mensen niet zo leuk maar toch.. Ook op een gegeven moment begon iedereen te klappen waarop ik aan een kameraad vroeg of ze al weg gingen omdat iedereen zo vrolijk keek opeens.. Denk dat dat wel genoeg zegt over hun.

Anagetics heb ik niet meegemaakt maar die zal ook wel slecht hebben zitten draaien. Wij waren tijdens carnaval in de Matrixx (Nijmegen) geweest waar zij ook draaide als eerste artiest.. Toen begon ze al behoorlijk hard te draaien waardoor de andere artiesten niet echt sneller konden draaien. Het bouwde zich niet op zoals dat gister wel het geval was.

• Citaat van Niels

Verklaar het dan ssjharry

de muziek was dit jaar gewoon bagger de groepen (angerfist enzo) gaan live mixen ging helemaal niet goed de over gang en alles was slecht er zaten nog wel sets tussen daarvan dacht ik die is wel leip maaar over het algemeen was dit niet zo goed als vorige jaar.

Dus here we come MOH pole position assen tt hal(L)

• Citaat van ssjharry

de muziek was dit jaar gewoon bagger de groepen (angerfist enzo) gaan live mixen ging helemaal niet goed de over gang en alles was slecht er zaten nog wel sets tussen daarvan dacht ik die is wel leip maaar over het algemeen was dit niet zo goed als vorige jaar.

Dus here we come MOH pole position assen tt hal(L)

Uh Volgens mij heb ik bij Tommyknocker geen foutje kunnen horen aan de overgang of dergelijk en ook het laatste half uur van Korsakoff en Outblast.. Als je met tijdens Chainreaction en Zany gewoon in de hardstyle area was dan kwam het uiteindelijk wel tegen de richting van hardcore..

Beetje negatief lopen doen kan je ook wel ergens anders.

• Citaat van Niels

Uh Volgens mij heb ik bij Tommyknocker geen foutje kunnen horen aan de overgang of dergelijk en ook het laatste half uur van Korsakoff en Outblast.. Als je met tijdens Chainreaction en Zany gewoon in de hardstyle area was dan kwam het uiteindelijk wel tegen de richting van hardcore..

Beetje negatief lopen doen kan je ook wel ergens anders.

[offtopic]Zegt meneer negatief...[/offtopic]

Volgend jaar toch maar eens gaan bekijken, dit jaar enkel via de radio mee geluisterd aangezien ik moest werken.

Heb wel enkele overgang fouten gehoord, van wie ze waren weet ik niet precies meer.

• Moet ik jou meneer de bedrieger noemen dan? Neem aan dat ik al genoeg gezegd heb.

Angerfist maakte een aantal grote fouten ik had vandaag Mad Dog en Nitrogenetics geluisterd waarin ook wat fouten zaten die wel te horen waren aan het volume verschil op een gegeven moment.

Volgens mij kun je het op de radio ook een stuk minder horen dan dat je daar gewoon staat aangezien ik bij het begin van Angerfist ook 'Raise your fist' werd gedraaid waarbij iedereen mee schreeuwde wat ik niet terug hoor in de stukken dat ze het publiek erbij betrekken.

• Hoorde het duidelijk genoeg, veel mensen via msn zeiden het op dat moment.
    Heb me eigen oren die prima horen, heb ik jou dus niet voor nodig dankje...

Maar wacht jij weet het beter, jongens luister naar ome niels want hij is het antwoord op jullie vraag...

Kan prima voor mezelf bepalen wat ik wel en niet wil.
    Ben ik oud genoeg voor, heb ik niemand voor nodig.

• Dus als iedereen in de sloot springt ga jij ook als een braaf schoothondje erachter aan???

Denk na man!

Kan zelf echt wel horen wanneer er fouten zijn gemaakt, ik heb er voor mezelf via de radio maar 2 a 3 gehoord.
    Artiesten weet ik niet meer omdat ik met meerdere dingen bezig was op dat moment.

• Tuurlijk, als iedereen van je vrienden in de sloot springt om te gaan zwemmen, spring je er toch gewoon achter, anders sta je daar alleen aan de kant :(

En ach, zelf de grootste artiesten maken bijna in elke optreden fouten, de meeste bands die ik luister zijn zelf gewoon slecht in live optredens.

Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

• W0utR
    Sloot ben ik niet zo een fan van :p, pak op dat moment wel een biertje erbij :cheer:

Fouten zijn er om gemaakt te worden, lekker belangrijk dat iemand ze maakt.
    Ik weet alleen dat ze gemaakt zijn en ik heb ze ook gehoord, alleen wil meneer beweren dat dit via de radio niet te horen is...

• Bwa, via de radio is de kwaliteit al heel wat minder, het kan goed zijn dat je ze soms slecht tot gewoon niet hoort.

Hangt er ook van af hoe goed je oren zijn.

Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

• Als hij hier hard genoeg staat kan ik fouten horen, heb geen problemen met me oren.

De fouten die ik hoorde zullen op het feest ook wel gehoord zijn, alleen op een feest hoor je er meer.

Een live radio uitzending kan niet overal bij zijn natuurlijk....

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!