az het was een top feest hoor alleen verbaasde me erover dat sommige artiesten daar mochten draaien. Misschien had ik te hoge verwachtingen van sommige artiesten zoals Crypsis maar hij heeft er zelf voor gekozen om tijdens het draaien te mixen waardoor de overgangen soms echt goed te horen waren:
Ene plaatje afgelopen en dan gewoon de volgende starten zonder fade of dergelijk ditzelfde geld voor Angerfist.
Over Showtek kan ik gewoon geen goed woord zeggen, iedereen ging uit ze dak blijkbaar maar naar een tijdje werd het ook wel rustiger toen wij allang weg waren. Zelf denk ik dat de enigste reden dat hun optreden is dat ze aandacht krijgen.. Ze vinden zichzelf heel wat en dat lieten ze ook wel merken door alleen maar hun eigen muziek te draaien waardoor de variatie echt ver te zoeken was.
Ik ging vlak voordat HHZ eindige ook maar Showtek roepen voor de grap :p Vonden mensen niet zo leuk maar toch.. Ook op een gegeven moment begon iedereen te klappen waarop ik aan een kameraad vroeg of ze al weg gingen omdat iedereen zo vrolijk keek opeens.. Denk dat dat wel genoeg zegt over hun.
Anagetics heb ik niet meegemaakt maar die zal ook wel slecht hebben zitten draaien. Wij waren tijdens carnaval in de Matrixx (Nijmegen) geweest waar zij ook draaide als eerste artiest.. Toen begon ze al behoorlijk hard te draaien waardoor de andere artiesten niet echt sneller konden draaien. Het bouwde zich niet op zoals dat gister wel het geval was.