Register

  • Hee Leden van CP, ik heb jullie hulp nodig, ik ben bezig met een nieuwe layout voor Banditi, maar me register krijg ik niet goed,
    want ik wil mijn login, en register op 1 pagina
    Maar me log in, werkt perfect maar me register werkt niet, dan krijg ik een witte lege pagina..
    Hier is mijn code van me register, ik krijg de volgende error:
    Parse error: parse error in C:\xampp\htdocs\index.php on line 269
    Ik heb alle {} bekeken, die kloppen allemaal.

  • Als de mensen die Banditi gebruiken nu eens verstand van zaken hadden... Als je nu eens de ERROR_REPORTING wat hoger zet, want die staat bij Banditi standaard op 0... Dan hebben we ietsjes meer info.


    Iedereen die hier komt met ik heb een witte pagina heb ik persoonlijk wel weer genoeg van.

  • Citaat

    1 woord -> Prullenbak sorry maar nee ik kan je niet helpen.


    Wil ermee zeggen even opnieuw beginnen zo heb ik het ook altijd gedaan meestal lukt het de tweede x, en ik geef Killingdevil helemaal gelijk want ik krijg ook een false line error op lijn 70


    gewoon bij elk script dit gebruiken en dan kun je werken vanuit de lijnen waar het mis is.


    error_reporting(E_ALL);

  • @Killing, Speedy, ik heb error_reporting(E_ALL); aangezet, en ik krijg een parse error op lijn 269, dat is me laatste regel, ik heb alle {} al nagekeken, en die kloppen wel, kan iemand me daarbij helpen?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!