Morgen zullen wij officieel lanceren
Planemania.nl
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Ik mag namens het team van planemania.nl zeggen dat planemania.nl nu officieel is uitgebracht.
We zijn opnieuw begonnen, met weer 1 speelwereld.
Alle bugs zijn opgelost (die we hebbben binnen gekregen), en tevens is de optie: "Doelen" erbij gekomen.Wij wensen iedereen veel speelplezier!
Larsisgoed9, Shadowhunterr & Mife / Starlife
-
@lars
Mife moet zijn Starlife:P
-
-
Pluspunten:
Het idee en concept van het spel, jullie werken het goed uit.Minpunten:
Vind het er momenteel erg onhandig uit zien, niet echt lekker in de overzicht.
De reclame stoor ik me ook aan, die zorgt momenteel voor veel scroll werk.
Ook de kleuren vind ik niet echt prettig om te zien, hiermee doel ik dat het klein beetje eentonig wordt.Cijfer:
7.5/10Eind oordeel:
Blijf er zeker aan werken, het idee is er en realiseren jullie ook.
Zou wel even aan de indeling werken, die vindt ik momenteel vrij onhandig ;). -
Ik heb ook respect voor het idee:cheer:
-
Citaat van Superior
Pluspunten:
Het idee en concept van het spel, jullie werken het goed uit.Minpunten:
Vind het er momenteel erg onhandig uit zien, niet echt lekker in de overzicht.
De reclame stoor ik me ook aan, die zorgt momenteel voor veel scroll werk.
Ook de kleuren vind ik niet echt prettig om te zien, hiermee doel ik dat het klein beetje eentonig wordt.Cijfer:
7.5/10Eind oordeel:
Blijf er zeker aan werken, het idee is er en realiseren jullie ook.
Zou wel even aan de indeling werken, die vindt ik momenteel vrij onhandig ;).De reclame in de ingame of outgame? Ik hoeft namelijk niet te scrollen hoor?:S
PS is scrollen en reclame zo erg dan? Je hebt zelf op http://www.rpg-shop.eu/ ook reclame toch?
-
Ingame - daar staat de reclame van planemania, soms moet je er wel is door scrollen maar dit is gewoon omdat lars graag mensen wilt overhalen om te doneren (Doen we dat niet allemaal?)
Maar iedergeval, superior's advertentie is anders dan die van lars.
Die van superior geeft geen "last" tot gebruikers, aangezien hij rechts bovenin de website staat, en die van lars er midden in.
En omdat hij midden in staat geeft dit overlast.
(Niet dat ik het vind, want vind het een gaaf spel)
-
Ik bij de ingame wel, outgame maakt mij niets uit daar erger ik me ook niet aan.
[offtopic]
Wat in VREDESNAAM heeft rpg-shop.eu nou met deze rating te maken?
Ik ben geen spel maar een webshop dat zijn 2 totaal andere dingen slimmerik...
Als je geen nuttige reactie hebt plaats hem dan ook gewoon niet.
Ik geef alleen aan waar ik me aan erger en jij doelt direct op mijn website.1. Ik ben een webshop en niet een spel die je speelt.
2. Mijn webshop heeft NIETS met deze rating te maken.
3. Mijn reclame is minder irritant omdat hij rechts boven staat en niet pal in het midden.Ga ergens anders posts verkrijgen, laat mijn webshop erbuiten als je niet weet waar je over praat.
[/offtopic] -
Bedankt voor de ratings!
De reclame is om de volgende redenen:
- We willen leden aansporen Premium Manager te worden;
- We willen zelf nog wat inkomsten genereren uit de reclame;Misschien maken we de reclame nog wat kleiner, hier zijn we over aan het discussiëren.
Lars
-
Citaat van larsisgoed9
Bedankt voor de ratings!
De reclame is om de volgende redenen:
- We willen leden aansporen Premium Manager te worden;
- We willen zelf nog wat inkomsten genereren uit de reclame;Misschien maken we de reclame nog wat kleiner, hier zijn we over aan het discussiëren.
Lars
Zoals Lars aangeeft hebben wij de reclame geplaatst om wat inkomsten te genereren en om mensen aan te sporen om Premium Manager te worden (wat tevens ook gratis kan). Hoe kraag je gratis Premium Manager?, als je naar pm punten kopen gaat, en dan naar Gratispay, dan kun je dmv het invullen van enquetes PM punten verdienen en deze weer uitgeven, door deze methode ben je gratis van die reclame af. Simpel toch :cheer:
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!