En heb je ook nog een SQL voor die cokefabriek?

Coke fabriek/Wiet plantage
- L.Groot
- Closed
-
-
-
PHP
Toon MeerCREATE TABLE [cokefabriek] ( land int(2) DEFAULT '0', nummer int(2) DEFAULT '0', `owner` varchar(16) DEFAULT '', coke bigint(255) DEFAULT '0', runner1 varchar(16) DEFAULT '', runner2 varchar(16) DEFAULT '', runner3 varchar(16) DEFAULT '', runner4 varchar(16) DEFAULT '', runner5 varchar(16) DEFAULT '', runner6 varchar(16) DEFAULT '', runner7 varchar(16) DEFAULT '', runner8 varchar(16) DEFAULT '' ) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1; # # Gegevens worden uitgevoerd voor tabel `[cokefabriek]` # INSERT INTO [cokefabriek] VALUES (1, 2, '', 10500, '', '', '', '', '', '', '', ''); INSERT INTO [cokefabriek] VALUES (1, 1, '', 10500, '', '', '', '', '', '', '', ''); INSERT INTO [cokefabriek] VALUES (1, 2, '', 10500, '', '', '', '', '', '', '', ''); INSERT INTO [cokefabriek] VALUES (1, 3, '', 10500, '', '', '', '', '', '', '', ''); INSERT INTO [cokefabriek] VALUES (2, 1, '', 10500, '', '', '', '', '', '', '', ''); INSERT INTO [cokefabriek] VALUES (2, 2, '', 10500, '', '', '', '', '', '', '', ''); INSERT INTO [cokefabriek] VALUES (2, 3, '', 10500, '', '', '', '', '', '', '', ''); INSERT INTO [cokefabriek] VALUES (3, 1, '', 10500, '', '', '', '', '', '', '', ''); INSERT INTO [cokefabriek] VALUES (3, 2, '', 10500, '', '', '', '', '', '', '', ''); INSERT INTO [cokefabriek] VALUES (3, 3, '', 10500, '', '', '', '', '', '', '', ''); INSERT INTO [cokefabriek] VALUES (4, 1, '', 10500, '', '', '', '', '', '', '', ''); INSERT INTO [cokefabriek] VALUES (4, 2, '', 10500, '', '', '', '', '', '', '', ''); INSERT INTO [cokefabriek] VALUES (4, 3, '', 10500, '', '', '', '', '', '', '', ''); INSERT INTO [cokefabriek] VALUES (5, 1, '', 10500, '', '', '', '', '', '', '', ''); INSERT INTO [cokefabriek] VALUES (5, 2, '', 10500, '', '', '', '', '', '', '', ''); INSERT INTO [cokefabriek] VALUES (5, 3, '', 10500, '', '', '', '', '', '', '', ''); INSERT INTO [cokefabriek] VALUES (6, 1, '', 10500, '', '', '', '', '', '', '', ''); INSERT INTO [cokefabriek] VALUES (6, 2, '', 10500, '', '', '', '', '', '', '', ''); INSERT INTO [cokefabriek] VALUES (6, 3, '', 10500, '', '', '', '', '', '', '', '');
-
Hij werkt bij mij niet...
Ik krijg gewoon een lege pagina!
-
Ja,hij moet nog worden omgezet naar banditi.. ik doe het straks ff
-
Ok, if you want so..
-
Citaat
Ik ben al verschillende addons aan het maken voor banditi source,
Wat ik al af heb :
- Huwelijk
- Beurs
- Paardenrace
- Mac Donalds
- AJAX/ Multiplayer Poker (4 mensen per tafel / verschillende blinds en Buyins)Wat nog komt :
- Eigen shop
- Waarde Transport
- Testament
- Gijzelen
- Zakkenrollen
- Car Dealer
- Marktplaats
- Wiet LaboratoriumLijst kan groter worden.
FF OFFTOPIC: Zou je de downloads wille posten?
-
nope ze zijn nutteloos volgens mensen hier, ik blijf wel helpen als mensen problemen hebben met scripting, voor de rest hou ik me overal buiten sorry.
Gr
Speed -
Citaat
nope ze zijn nutteloos volgens mensen hier, ik blijf wel helpen als mensen problemen hebben met scripting, voor de rest hou ik me overal buiten sorry.
Gr
SpeedWaarom zouden ze nutteloos zijn?
IK vind het goeie updates, huwelijk ben ik al heel lan gnaar opzoek. -
Ik zal nog even een keer zelf ernaar kijken...
-
Citaat
oftewel Speedy bouwd de crimesource om in banditi... wat dus totaal nutteloos gaat worden?
Ik ben blij dat iemand tenminste het initiatief neemt om het te doen;)
Speedy ik wil je wel helpen als je hulp nodig hebt:)(L) -
Ja, btw.
Heeft er iemand dus een plantage of cokefabriek script liggen die werkt? Post het s.v.p!! -
Heb net wiet script omgebouwt aleen nog ff oplossen met de
die function geeft hij de right colum niet weer morgen coke fabriek
ik post ze als ze 100% werken het meeste wat er gepost word werk bijna nooit 100% -
Citaat
ik post ze als ze 100% werken het meeste wat er gepost word werk bijna nooit 100%
Er worden vaak fixes gepost die wél goed werken(h)
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!