AJAX Framework

  • Dat is een goed framework, maar de coding zit helemaal door elkaar heen. Ikzelf wil ook geen CSS framework er in hebben.
    Toch bedankt voor je suggestie!

  • Wat bedoel je met de coding zet helemaal door elkaar?


    Je wilt het framework toch uitbreiden? Daarvoor hoef je toch niet aan de huidige code te komen?


    Het enige andere framework dat ik je dan nog kan aanraden is Prototype of MooTools.

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

  • Lol, en omdat de code geen indenting heeft wil je hem niet gebruiken?
    Tevens vind ik hun code heel mooi opgebouwd: http://code.jquery.com/jquery-1.4.2.js


    Maar zoals al gezegd, jij wilt de code uitbreiden, dat wilt dus zeggen er plugins voor schrijven, dan hoef jij je toch geen zorgen te maken over hoe hun code eruit ziet?


    MooTools en Prototyp gebruik ik zelf niet, maar ik weet wel dat ze ongeveer even goed zijn als jQuery.

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

  • Wat is dan het probleem met jQuery, jQuery maakt het gebruik van AJAX juist makkelijk en je hoeft er verder niks aan te doen.


    Anders ga je alles met native js moeten doen, wat je zeer veel problemen gaat geven.


    Ik werk al een paar jaar met jQuery, en heb nog nooit de development versie bekeken, simpelweg omdat je ze gewoon niet nodig hebt bij het schrijven van plugins.

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!