Fouten/Bugs Major-Crime Source
-
-
-
Citaat van jgdonleach
[offtopic]@ stan en mrmike kunnen jullie dit via pb doen en dus niet onnodig dit topic vol maken. bvd[/offtopic]
Misschien komt er nog wel template systeem later, we willen eerst bugs eruit halen.
Weet je snap dan ook niet wat je bedoelt met je topic dit zeg jij
Indien iemand tips heeft post ze. Graag niet te veel afwijken van het onderwerp.
En dat doen wij niet wij geven je een tip en dan kan je niet tegen een beetje kritiek over een template systeem.
Jij verwacht van ons dat wij testen wij zien iets wij melden. Dus wat wil je nog meer..
Oja ook een melding naar jou bouw de template die je nu hebt beter wand als ik de broncode nakijk mag er nog wat aan gebeuren.
Is weer een tip van mij die ik meld.
MVG Mike
-
Hey mensen,
Een kleine updatje is nu in ontwikkeling een screenshot is hier beneden te zien:
Klikkers: http://streetcrime.gf-tec.nl/Eerpunten.JPG
Wat vinden jullie van het idee van De mini chatbox
Geef je mening hier onder of wat er beter kan aan de mini chatbox en eerpunten -
ik kan niet inloggen dat is een en ten tweede vind ik dat je met die tables de opmaak van heel de layout vergooit. Zou liever zien dat ze iets minder aanwezig waren.
Dus geen border etc.
-
Dus gewoon alles op de witte achtergrond maken?
-
nee, gewoon die borders van die table weghalen (die zwarte randen eromheen dus) en dat lichte grijs mag nog wel iets lichter :cheer:
-
héél wat lichter..
-
Ok Daar ga ik dan even aan werken.
momenteel is JGdonleach op vakantie -
gebruik swatcrime css;)
Je mag het gebruiken, incl. subtitles. -
ferhat ik heb geen bestanden niks:) ik help JGdonleach aleen.
als je het mischien via msn zou willen doorsturen kan ik even kijken hoe dat staat -
Ik had eigenlijk liever gezien dat er een nieuwe, frisse en unieke layout gebruikt wordt.
-
ProjectB dan moet je bij JGdonleach zijn ik help hem aleen een klein beetje.
hij weet zelf ook dat ik 6 dagen in de week werk en vaak pas om 2 uur in de nacht thuis kom dus.
dus hij moet dit allemaal regelen -
Heb ik ergens gezegd dat ik dit tegen jou had dan?
-
ik reageer er aleen op omdat ik nu meehelp met het project:)
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!