Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.06.10 11:46:15: Helaas, heb ik nog steeds geen geschikte lay-out gekregen om te gebruiken voor de v2. Waarneer dit niet zal gebeuren zal ik dus nog niet beginnen met de v2 van Major-Crime.
Ik hoop dat er dus nog mooie aanbiedingen komen die bereid zijn de lay-out in eerste in stantie gratis weg te geven in ruil voor later de source.
Je zegt wel degelijk dat je er niet aan zal beginnen, als er geen layout komt.
Maar denk je nu echt dat iemand hier op CP een gratis layout geeft, aan de zoveelste persoon die een "project" wil/gaat starten? Is de laatste tijd al vaker gebeurt en je ziet nooit wat terug.
Misschien is het verstandiger om een begin te maken, zodat mensen zien dat je het echt meent, misschien dat ze daarna wel willen helpen aan een layout.
Al vind ikzelf dat je die gewoon 1 moet kopen, aangezien de source ook niet gratis wordt. Maargoed dat ligt niet aan mij.
Ik ben nu momenteel zelf even photoshop ingedoken om een standaard outgame proberen te ontwerpen om te laten zien aan de leden dat er wel degelijk gewerkt aan zal worden;)