Alles i.v.m. die bannerkwestie kan hier worden besproken.
Bannerkwestie
- Pim
- Closed
-
-
-
Het is een kwalijke zaak!
Omdat het een kwalijke zaak is!
-
Ondersteun je reactie ook.
-
Veel banners worden niet getoond en je krijgt niks terug terwijl dit wel de fout van cp is :cheer:
[offtopic]
Daar was ik weer OPA pimmie (L)(L)(L)(L)(L)
[/offtopic] -
Ik vind het echt niet kunnen, als het nu nog es adult was zou ik zeggen ja... maar om zo een domme redene ^o)
-
Zou ik een voorbeeld mogen hebben? Ik weet namelijk niet over welke website, welke banner etc. het gaat
-
WJsolutions
-
http://www.wjsolutions.nl 3x onderhand al.
Willem komt niet meer terug die voelt zich opgelicht en terecht :cheer:
-
Dus de banner werd er 1x afgedaan en dan zijn jullie gewaarschuwd geweest dat het niet is toegestaan en toch doen jullie nog 2x voort?
-
Pim
Nee jij draait mijn woorden om zoals je vaak doet opa (L)Hij heeft betaald, werd de 1e keer al niet getoond.
Koen:
Beste willem,Ik wil dit straks gaan verbieden maar daar geef ik nog een melding over als dit zover is.
----------------------------------------
2e keerWeer niks getoond + pm verstuurd, tot op hede nog geen antwoord.
3e keer
Weer niks getoond + pm verstuurd, tot op hede nog geen antwoord.
Zo is het gegaan kameraad :cheer:
-
Dan ben ik uitgepraat, enkel Koen kan hier verder op in gaan omdat hij ook weet wat hij heeft gekregen en wat niet.
-
-
De aankoop van CP heeft 500 euro gekost en die investering is nog niet, of nog maar net terug verdient.
Als jij veel geld geeft kan je ook een mededeling krijgen of een linkje waar je wil. Ik kan alvast zeggen dat het geen 4 euro kost.
-
Pim, ik erger me dood aan de advertenties van Worldofcrime.nl ,
Krijgt koen elke dag een energy blikje van die meneer ofzo?Tevens, als Koen CP een miskoop zou vinden of een slechte investering, dan trapt hij hem toch weer de verkoop in?
-
-
Een vennoot is niet hetzelfde als een concurrent hé
Alles is te koop, zelfs een advertentieplaats bij een concurrent.Koen heeft CP gekocht opdat CP niet ten onder zou gaan en al het geld dat binnenkomt wordt verdeeld onder crew en ontwikkeling.
-
De nieuwe adverteerder betaald evenveel als een server voor ons.
Dit is voor ons een grote steun, zeker aangezien wij dit geld integraal opnieuw investeren.Zo krijgt onze crew eindelijk de beloning die ze verdienen en kunnen we investeren in de verdere uitbreiding van deze site.
Verder is Willem perfect op de hoogte en heb ik zijn advertenties al op voorhand tegengehouden, voor hij zelfs betaald heeft.
Ik heb hem via skype verwittigd hiervan.
Als hij ondanks mijn vraag niet te adverteren dit toch doet, is dit zijn probleem, het stond toen ook al duidelijk in onze voorwaarden + ik had hem persoonlijk verwittigd.Bovendien heb ik van hemzelf geen enkele vraag tot terugbetaling of klacht ontvangen, enkel van mensen die niets met zijn advertenties te maken hebben.
Als Willem mij persoonlijk zou hebben gecontacteerd, zou er helemaal geen probleem zijn en zeker als hij op voorhand zou hebben gevolgd wat ik hem had gevraagd (niet adverteren).Mvg,
KoenPs: mensen die mij beledigen en mijn naam of deze van cp omvormen krijgen strafpunten. Laster wordt hier niet toegestaan.
Verder hoort superior en anderen niet het op te nemen voor Willem en voor een zaak waar hij niets van weet.
Willem is oud genoeg om hier zelf te komen en zijn zaak te verdedigen + hij heeft mijn persoonlijke contactgegevens.Chillen man!
Je storend gedrag wordt hier niet meer getolereerd. -
Sorry dat ik me er mee bemoei. Waarom zie je WJ Solutions als concurent?
-
Omdat dimoweb ook hosting en domein aanbied
-
Maar dimoweb is geen criminalspoint, en andersom ook niet
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!