Nieuwe sponsor (take 2)

  • @iedereen
    we kunnen natuurlijk ruzieén en dat blijven doen. Ik heb vaak genoeg gehoord als je met criminalspoint goed aanpakt dan kan je er nog iets mee verdienen. dit doen ze nu


    @riicky
    Hoe kom je er bij dat er gratis reclame word gemaakt hier.
    Ik denk dat dit duurste soort reclame is die je hier op criminalspoint kan krijgen.
    Wat ik er voor betaal ga ik ook niet terug verdienen met de lichte reclame die ik krijg hier op criminalspoint.


    ik doe dit alleen maar om criminalspoint en daarmee jullie te helpen.


    Met vriendelijke groet,
    rick van beek


  • © Copyright 2005-2010 Criminalspoint, powered by DiMoWeb


    1. Hoofdsponsor toch?
    2. Toch wel reclame stunt?
    3. Of komt footer-ultra-protected-unique-hash-security.php update nog?

  • Citaat van Pim

    Zien jullie CP liever offline omdat er geen geld is dan?


    Reclame is standaard in deze werels, iedereen doet het, kijk naar Google. Dus stop met muggenziften.


    Zoals het nu is mag het best offline ja of verkocht worden. Ik heb in de laatste weken al een aantal dingen gehoord van koen wat mij totaal niet aanstaat. o.a. valt hieronder het gebeuren rond cd waar hij mij en de andere mensen beschuldigde van zo maar iets waar wij niks mee te maken hebben gehad of opdracht tot hebben gegeven. Daarnaast dat koen laatst aankwam dat ik geen tijd meer voor cd zou hebben omdat ik een eigen bedrijf zou willen beginnen om maar de zieltjes te winnen van 2 beheerders van deze site...


    En even later durft hij ook nog een achterlijk antwoord te geven als "o zijn er twee Nielsen dan?" om het gewoon aan de kant te schuiven alsof er niks is gebeurd. Nazi praktijken zeg ik je.


    Update:
    Om nog even terug te komen op de reclames. Koen is zo ontzettend slim (vind hijzelf dan) om een externe link als iframe te plaatsen. Ik heb met behulp van Adblocker gewoon de iframe naar die gehele site geblokt omdat ik geen zin heb in malware ook al zit ik op een Ubuntu laptop.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!