Heb ik deze wedstrijd niet gezien..
Kaka liep ook om zich heel te slaan hoor..

WK 2010
- Joshua
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Blackpower
Je bent echt een slechte verliezer, nederland heeft gewoon goed gespeeld.En ja zelfs na paar bier kan ik dit nog zeggen, jij bent gewoon een slechte verliezer.
Straks ben je voor Urugay waarschijnlijk, je weet niet eens wat buitenspel is man.
Ga dit alsjeblieft buiten uithuilen en niet op een forum waar niemand medelijden met je zal hebben.
Kleuter!
-
Volgensmij zijn er twee verschilende wedstrijden uitgezonden, eentje op nickelodeon die heeft blackpower gekeken en wij die op NED 1
-
-
Hmm miss hadden wij hd kwalitiet waardoor wij zagen dat het buitenspel was en hun miss een slecht beeld kwaliteit?:)
Robben werd meer dan 15x onder uit gepegeld.
Van bommel word nagetrapt in zijn *pieppp* Dat is rood volgens de regels he:). Maarja, mensen vinden nederland slecht hebben we dan maar begrip voor:)Als nederland favoriet was voor de wereld titel volgens proffesor poppetjes was de helft van de wereld groot nederland fan.
© Spelfouten en Grammatica fouten voor behouden. Drank is sneller op dan je lief is!
-
Haha vinny(blackpower), lekker voor je dat brazilie eruit ligt!
Jij met je dat hun stukken beter zijn!ja het was inderdaad even knijpen en schelden de 1e 45 minuten, en daarna kregen ze de spatel, de pollepel, de roe, op de billetjes hehe
VIVA HOLLANDIA!:cheer:
-
Brazilie was gewoon slecht en Nederland was stukken beter.
In ieder geval beter dan de wedstrijden hiervoorTegen Uruguay denk ik dat ze met 2-0 winnen
Brazilie licht er lekker uit.
Lekker lekker lekker lekker lekker lekker lekker lekker lekker lekker lekker lekker lekker lekker lekker lekker lekker lekker
voor al de die hard Brazilie fansJe had die Braziliaanse coach moeten zien(xD)(xD)
Lars
P.S.
Sorry dat de landnamen zonder umlauten etc. gespelt zijn, maar ik heb net Windows 7 en het oude truckje werkt daar niet meer -
[offtopic]Dat werkt nog wel lars: Brazilië[/offtopic]
We worden kampioen, let maar op!
-
[offtopic]@Axl-H, het ligt aan m'n toetsenbord of computer. Als ik op de "''" knop druk (die met die aanhalingstekens) en dan op de "e" kreeg ik bij Windows XP gewoon een umlaut op de "e", maar nu werkt dit niet meer :([/offtopic]
On: Ik ga echt hard lachen als Nederland wereld kampioen word
Lars
-
[offtopic]misschien eerst shift " en dan de e?[/offtopic]
Als we Brazillië aankunnen, dan kunnen we rest ook wel aan.
-
Pff oneerlijk gewonnen urugay
-
@Stan
Dan mogen we van geluk spreken dat suarez rood heeft dus :cheer:Top speler in hun plaats minder
-
ahaha oke meschien word nederland voor 1keer kampioen
voor 1keer maar nederland had geluk dat Ronaldinho niet mee mogt van Dunga en pato en nog meer+het elftal van brazillie pakt nederland nog wel is terug
als pato en ronaldinho weer mee doen -
-
Blackpower aka Vinny; stanny etc: nepperd!
Holland gaat het winnen! -
Ik zoek geen ruzie
je durft alles op criminalspoint schrijfen over brazillie
maar op msn zeg je er niks overlaf
-
Blackpower
Jammer dan, nu hebben ze verloren en gaan wij door.
Ga het ergens anders maar uithuilen, overlopers heb ik het niet zo op.
Elke keer Brazilië in het zonnetje zetten, nu hebben ze verloren.
Gaan ze lopen zeiken over oneerlijk spel, ga ergens anders uithuilen.
Brazilië was te zwak voor ons nu zijn wij door, volgende keer beter, het is maar een spelletje hoor ^o)az
Weet ik, maar suarez is ook wel een goeie speler, zeg ook niet dat we het makkelijk gaan krijgen.
Hoop wel dat we winnen, zou voor onze geschiedenis toch wel mooi zijn. -
Zeker superior!
Alleen maar een voordeel dat hij rood heeft voor ons -
[offtopic]Dat is duidelijk te zien vinny, aan je taalgebruik.
Ga eerst is Algemeen Beschaafd Nederlands leren.[/offtopic]Overloper of niet, brazilie ligt eruit, jammer, op naar het volgende duel!
-
Blackpower
Ik citeer van jou even "ahaha oke meschien word nederland voor 1keer kampioen"Dus omdat wij volgens de meeste hier oneerlijk spel spelen elke keer gaan wij winnen?
Brazilië speelde smerig spel, die rooie kaart was dan ook zeker terecht.
Nog een speler (weet ze naam niet) van Brazilië werd 10x gewaarschuwd.
Dit terwijl andere clubs wel direct geel krijgen....Dus wie was hier nou bezig met oneerlijk spel?
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!