WK 2010
- Joshua
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Waar staat dat geschreven?
Dus jij vind dat een team mag winnen die een spits nodig had om de bal met zijn handen uit het doel te halen?
Nederland mocht ook niet in de halve finale staan, maar dat doen ze nu toch.
-
Iedereen mag in de halve finale staan als ze maar goed spelen en ga de FIFA maar aanklagen dat ze die goal maar als goal tellen de FIFA is troep. Gewoon camera's gebruiken en scheidsrechter als fluiter behouden meer niet want een mens ziet nooit zo goed als een camera!
-
Waar begin jij nu over?
Je zit eerst te zeggen dat Ghana niet terecht in de halve finale zou staan omdat ze een penalty gemist hebben op een cruciaal moment, en nu begin je over een wedstrijd van een week geleden ...
Trouwens, als je de wedstrijd gezien had, zou je ook gezien hebben dat Uruguay ook een penalty gemist had ...
-
Deze is genomineerd voor de domste post op CP:
Citaat
Superior bedank melo maar van zijn dom dingen
1: eigen goal
2: doen melo weg ging moest Brazillie 10 tegen 11
3: rood kaardZo kan je nooit een wetstrijd win +als Dunga melo eruit gehaalt had had brazillie meer een kans
en ik lees dat melo maar niet op vakantie moet gaan in brazillie
want heel veel mens in brazillie zijn boos op hemZo, even tellen hoeveel spellings fouten (excl. hoofdletters en leestekens) deze post al bevat:
8 spellingsfouten in een post van maar 60 woorden en 337 karakters.On: Ik ben echt heel erg benieuwd op de finale..
Lars
-
Jupla, 1 - 0 voor Duitsland na 2 minuten
-
Damn, doelpunt afgekeurd Argentinië.. 4 man buiten spel. :x
-
DEUTSCHLAND * klap, klap, klap* DEUTSCHLAND!
-
Is toch niet erg Joshua?
Ik ben ook nog net niet anti-duitsland (scheelt niet zo veel), maar als je verder denkt, zit het zo:
Nederland gaat winnen tegen uruguay, en duitsland nu ook..
Als nederland dan wint, staan ze in de Finale, dus hoop ik dat duitsland in de finale komt, en dan keihard worden afgemaakt..Maar van de andere kant; al zou het waar zijn wat ik zeg, maar duitsland wint, zijn we ook weer hard genaait..8-|
-
Ik woon 10 meter van de grens af, heb ik al die Duisters weer toeterend door de straat heen..
-
-
-
Nieuws:
Door coach Wouter, zijn wij er al de eerste ronde uit!Zie het al voor me:$
No offence tho -
Ik denk dat jullie mijn reactie verkeerd begrijpen, ik zeg niet dat Nederland een slecht team is.
Maar het gedrag van de meeste Nederlandse supporters stoort mij echt enorm hard.
En met mij als coach zou je zelf niet naar het WK mogen
-
-
Je mag zeker trots zijn, en ik ben zeker geen winnaar supporter, want mijn favoriete team ligt er al uit. (Japan)
-
Duitsland 4-0 Argentinië
Duitsland gaat hard :O -
En Argentinië gaat ten onder.. :O
-
duitsland gaat steeds harder!!!!
-
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!