Major-Crime v2!

• Beste mensen,

Een ding is me nu wel al duidelijk een nieuwe versie van de major-crime source is geheel meer dan welkom bij onze cpérs.
    Daarom, heb ik na 1 dag me besluit al genomen om de bouw van major-crime v2 op me te nemen maar dit wel onder een andere naam!
    Aangezien ik het major-crime.eu domein al heb verkocht zal ik dit doen op een ander domein die niet vrij gegeven zal worden!
    BOEHH... hahaha.

Wat kunt u nou precies verwachten?
    De opties liggen geheel aan u zelf! Weet u een mooie optie die u graag zal willen zien in een crime!
    STUUR EEN PRIVE BERICHTJE MET DAARIN DE MOOISTE OPTIES + GOEIE BESCHRIJVING.

Hoe gaat de lay-out er uit zien?
    Zeg het maar? U kunt allemaal lay-outs opsturen. Ik zal ze stuk voor stuk beordelen en zal er meer dan 1 gaan gebruiken!
    Dat betekent dus dat er een keuze optie komt voor de leden welke lay-out ze willen gebruiken! Let op: een lay-out opsturen
    is geheel op vrijwillige basis hiervoor krijgt u niks behalve een bedankje + uw naam op de site;).

Hoe zal er gescript worden?
    Kort maar krachtig NETJES!
    php 5.0
    html
    xhtml
    css
    javascript

overigens ga ik alles proberen w3c valid te maken qua html!!

Kan ik helpen?
    Ja zeker kan u dat! Ik zoek voor dit project 2 vertrouwbare scripters en 100e designers!
    Voor de designers stuur een ingame of outgame lay-out previeuw op via prive bericht indien mooi zal de lay-out gesliced worden en gebruikt!

Voor de scripters gelieve dit lijstje invullen en ook via prive bericht sturen.
    Naam:
    Leeftijd:
    Ervaring in jaren:
    Php: 1/10
    Html 1/10
    css 1/10
    sql 1/10
    Waarom jij:
    stuur een stukje script via prive bericht max 50 regels:

Iedereen alvast heel erg bedankt voor jullie hulp en steun!!

(indien de 2 gekozen mede scripters het ermee eens zijn word de source misschien free! anders zal het een bedragje worden van 2,00 tot 3,00)

[offtopic]Toestemming werd gegeven door killingdevil[/offtopic]

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• Ben benieuwd of deze wel wat gaat worden .. want die oude majoor crime vind ik nog steeds het slechste stukje script wat ik ooit heb gezien! Haha koop iemands aggeragde source van criminalspoint voor 2,60 stelletje mafklappers.

• De ouwe was ook 5 jaar oud. Toen was ik echt nog niet zo goed in scritpen:).

• Jgdonleach, gelieve via prive bericht en zal je dan direct de nieuwe regel erbij ook willen doen?

een stukje scirpt toevoegne zo kan ik zien hoe men script;)

• Zeer mooie lay-out Mife,

Slicen ben ik zelf al redelijk goed in op het moment:)
    waarneer het zover is stuur ik je een prive bericht;)

Alvast bedankt voor je aanmelding hiervoor!

• Dat kan ik nu nog vertellen. Het licht er aan hoe snel er begonnen zal worden. Eerst even afwachten wat voor team ik kan verwachten.

• Dat je BV. Overvallen uit kan zetten. en de installeren en verwijderen. Maar als je hem weer wilt hebben voor een ander site.

ga je naar de admin panel klik je op overvallen installeren. En dat heb je hem weer op de Front end als op de back end

• Dat is best een goed idee MR.mike;) hier zal ik zeker me in gaan intresseren waarneer het scripten zal beginnen;)

• Heb je al een project leider die je gaat helpen. Je hebt zo iemand nodig om je project op orde te houden.

Als je iemand neemt doe dan iemand die daar ervaring in hebt. Niet een 16 jarige. Sorry CP die zich aangesproken voelen. Maar ik denk wel dat de meeste met me eens zijn.

Voorbeeld. Ik ben 28 werk voor een IT bedrijf de grootste hier in Nederland. Daar ben ik zelf een server operator. Ik leid mensen intern op en zorg dat alles vlekkeloos werkt.

Dit is maar een voor beeld. Ga niet met iemand in zee die zegt.

Ben 16 jaar.
    Ken php heel goed. heb geen voorbeeld sites enz enz enz.

Dit waren maar een paar voor beelden.

Ik kan jou niet helpen aangezien ik bezig ben met me nieuwe dedi server gereed te maken voor gratis webhosting

MVG Mike

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!