Beste mensen,
Een ding is me nu wel al duidelijk een nieuwe versie van de major-crime source is geheel meer dan welkom bij onze cpérs.
Daarom, heb ik na 1 dag me besluit al genomen om de bouw van major-crime v2 op me te nemen maar dit wel onder een andere naam!
Aangezien ik het major-crime.eu domein al heb verkocht zal ik dit doen op een ander domein die niet vrij gegeven zal worden!
BOEHH... hahaha.
Wat kunt u nou precies verwachten?
De opties liggen geheel aan u zelf! Weet u een mooie optie die u graag zal willen zien in een crime!
STUUR EEN PRIVE BERICHTJE MET DAARIN DE MOOISTE OPTIES + GOEIE BESCHRIJVING.
Hoe gaat de lay-out er uit zien?
Zeg het maar? U kunt allemaal lay-outs opsturen. Ik zal ze stuk voor stuk beordelen en zal er meer dan 1 gaan gebruiken!
Dat betekent dus dat er een keuze optie komt voor de leden welke lay-out ze willen gebruiken! Let op: een lay-out opsturen
is geheel op vrijwillige basis hiervoor krijgt u niks behalve een bedankje + uw naam op de site;).
Hoe zal er gescript worden?
Kort maar krachtig NETJES!
php 5.0
html
xhtml
css
javascript
overigens ga ik alles proberen w3c valid te maken qua html!!
Kan ik helpen?
Ja zeker kan u dat! Ik zoek voor dit project 2 vertrouwbare scripters en 100e designers!
Voor de designers stuur een ingame of outgame lay-out previeuw op via prive bericht indien mooi zal de lay-out gesliced worden en gebruikt!
Voor de scripters gelieve dit lijstje invullen en ook via prive bericht sturen.
Naam:
Leeftijd:
Ervaring in jaren:
Php: 1/10
Html 1/10
css 1/10
sql 1/10
Waarom jij:
stuur een stukje script via prive bericht max 50 regels:
Iedereen alvast heel erg bedankt voor jullie hulp en steun!!
(indien de 2 gekozen mede scripters het ermee eens zijn word de source misschien free! anders zal het een bedragje worden van 2,00 tot 3,00)
[offtopic]Toestemming werd gegeven door killingdevil[/offtopic]