Bedankt voor de positieve feedback, ik heb het in mijn startpost geplaatst:D
Layouts op maat!
-
-
-
Ik wil wel een layout voor een spelletjes website. PM my
-
Afgewezen per PM. Open voor opdrachten!
-
outgame layout zoiets als mobstar.cc prijs mag je ook via PM doorgeven.
-
...
-
Die van One Nation lijkt inderdaad op die van Criminalhosting, omdat ik een beetje dezelfde stijl heb gebruikt. Ik kan je verzekeren dat ik niet die van One Nation ff snel heb bewerkt ofzo.
Verder mogen jullie vinden dat hij op Crimz lijkt, maar ik heb hem daar echt niet op gebasseerd, en heb totaal niet aan die layout gedacht bij het maken ervan.
Verder wist ik niet dat die achtergrond van uw game MaffiaVillage is. Ik zag hem overal op verscheidene website's staan, dus ik dacht dat hij vrij te gebruiken is. Excuses hiervoor.
Op SiteDeals kan ik inderdaad (nog) niks beginnen tegen de concurrentie, maar ik zie het maken van layouts hier ook als een extra voor mijzelf en om meer ervaring op te doen.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben ge?nformeerd, en als u hierop wilt antwoorden heb ik graag dat dit via PM gaat om het topic een beetje schoon te houden.
Alvast bedankt!
PS: Deze layouts waren geen 10 minuten werk, althans niet voor mij. Ik werk er gewoon serieus aan, en probeer de wensen van de klant erin te verwerken.
-
bumpje
Zeker halen bij deze man
-
Bij deze ripper, PM naar beheerder wordt verstuurd met bewijs.
-
Hoe bedoel je ripper?
-
Waarom is hij een ripper als hij mischien zijn inspiratie bij andere spellen ophaalt?
Ik heb een geweldige layout gehad, die ikzelf nog nergens op internet ben tegengekomen, hoe kan dit geript zijn?
Ik wil graag je bewijs ontvangen ferhat, zo-niet ben jij degene die nu iemand zwart aan het maken is, en zal ik dit topic reporten.
-
nvt
-
Inderdaad, qua header, menubalken (kleur en vorm) e.d. kopieert hij het gewoon..
-
Mijn layouts lijken hier niet eens op maargoed, jij hebt weer 2 posts bij je postcount en bent weer blij:S
Dat jij nou een oplichtertje bent, betekent niet dat ik dat ook ben;)
-
Layout 2: http://www.criminalwar.nl/
-
Ik wacht nog steeds op bewijs ferhat.
En waar lijkt het dan op?
----
Dat lijkt inderdaad veel op elkaar, maar toch is het zijn eigen werk, want de afbeelding e.d. zijn totaal anders.
Dit heet inspiratie, en als de klant daar mee blij is, waarom zou hij dit niet doen?
-
Ten eerste lijkt hij daar ook niet op, alleen de knopjes. En de klant wou hem zo, dit kan ik bewijzen:cheer:
(lijkt er nog steeds niet op maargoed)
-
Buhahahahuha, jij bent ziek kerel+o(
-
Nog steeds niet zo ziek als jou;) PM verstuurd naar de mods, hopende dat je weer een permanente ban zal krijgen, want je lult hier alleen maar onzin;)
-
@ferhat jij bent zelf ook niet zo goed bij hoor maar dat terzijde.
Ik moet toegeven dat hij redelijk nagemaakt is van criminalwar.nl dusja lijkt me verstandig om hem uit je topic te halen.
-
Op advies van een professional (stan) layout 2 verwijderd uit mijn startpost. Verder is dit topic gereport.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!