Mac Osx iPC 10.5.6

  • Ik heb een probleem bij het instralleren van iPC 10.5.6
    Ik heb hem netjes en braaf gebrand, maar ik doe hem in de cd rom dinges.
    Hij laad en alles, dan moet ik op een knop drukken om darwin x86 ofzoiets te laden.
    Dat doe ik, ga tie laden.
    Dan KABOEM en hij herstart, ik kreeg niet eens de apple icoontje...


    Mijn specs:


    AMD phenom x4 4x 3,2 ghz @ 4,0 ghz.
    ATI Radeon Sapphire HD 4770 1 GB
    4 GB ddr 3 ram.
    M4a79xtd EVO


    Het werkt wel in vmware workstation 7.
    maar ik heb geen floppy misschien komt het daardoor.


    Bedankt alvast en kom niet aan met onnutige reacties, zoals waarom wil je dat #@# mac!


    MVG


    Meloentje

  • Hackingtosh dus :D


    Is het dat die niet wilt booten? want ik snap het ff niet.
    Als dat zo is:
    De reden dat ie niet wilt booten is omdat Apple computers EFI gebruiken in plaats van de BIOS.

  • Als je nou FFS eerst eens wat doet aan je taal/grammatica whatsoever dan kunnen mensen je tenminste normaal te woord staan.


    Heb je de normale dingen al gedaan zoals een handleiding online gevolgd over Hackintosh ?

  • Nou, ik heb meerdere youtube filmpjes bekeken enzo.
    Heb floppy al uit gezet, maar die had ik niet eens meer aangesloten op moederbord.
    Maar hij zegt wel darwin x86, maar dan gaat hij laden.
    En herstart hij, dat ligt niet aan de DVD ofzo?
    Ga hem nu op een USB pleuren en kijken of hij daar wel op werkt.

  • Ik heb nog nooit hackintosh geprobeerd maar ik heb wel aan een vriend gevraagd en hij zei dat je iAtkos nodig hebt.


    Ook had ik gisteren gelezen dat Hackintosh beter werkt op een intel processor.

  • Als hier een Apple computer gaat rebooten lijkt dat op een BSOD van Windows. Welk commando geef je op het Darwin scherm. Geef hem eens, ik dacht, -F, dan toont hij Debug info.


    iAtkos is ook een gekraakte versie van Mac OS.


    AMD processors en OS X is een grote ramp. Ik raad het af. Hackint0sh raad ik sowieso af. Het werkt niet goed. Vaak is het ook nog eens OS X Tiger. Leopard wil lukken, Snow Leopard is het slimste.


    Groet.

  • Je kunt daar ook speciale commando's opgeven. Ik zou eens kijken. Probeer eens -f. Dan zoek ik ondertussen even. Dan zou hij Debug info moeten tonen en kun je ons vertellen wat de fout precies is.

  • Het is maar een commando wat je moet gebruiken. Zal zo even kijken.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.06.10 19:06:33:
    -v kun je gebruiken.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!