Waarschuwing Gratis Hosting Sites

• Beste leden,

Pas goed op met het hosten van jouw crimesite op een gratis hosting.
    Zeker personen die hier aanbieden gratis hosting weg te geven.

Er kan een kans in zitten dat jij onwijs hard voor je site hebt gewerkt en het dan gewoon geript wordt door de serverbeheerder.

Als je het kan veroorloven. Pak gelijk een betaalde hosting en kijk goed in de algemene voorwaarden.

Mensen bieden niet zomaar gratis hosting aan.
    Ik trek niet iedereen over 1 lijn hoor.

Mensen die het aanbieden voor hulp echt harstikke gaaf dat jullie dat doen.

Maar er zitten ook de verkeerde personen tussen.

Houd er rekening mee. Je wilt zeker niet dat jij keihard gewerkt hebt aan een website en deze gewoon op een andere server ineens zichtbaar is.

Dit is alleen een waarschuwing. Geen beschuldiging.

Succes allemaal ;)

Hosting Network Services. Special Firewalled hosting for crime games.
    Msn:** Stuur maar PM.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Als je idd een KVK hebt. Dan kan je algemene voorwaarden meeverzenden met het product.

Dan kunnen mensen altijd het bedrijf contacteren als er toch iets fout.

Lijkt me dan ook dat jij dat hebt tukkie :)

Hosting Network Services. Special Firewalled hosting for crime games.
    Msn:** Stuur maar PM.

• Hallo,

ik heb ook een criminals-hosting website. Bij ons worden er geen scripts gestolen van de klant. Dit staat in onze AV. Dus mensen lees goed de AV door.

MVg, Gerben

• Dit is ook 1 van de rede dat ik geen gratis crime hosting aanbied, wil niet zeggen dat tukkie geen goed werk doet, maar zoals TS al zei "Ik trek niet iedereen over 1 lijn hoor." echter wordt er wel weer gelijk naar iemand verwezen die het op cp aanbied... jammer.... zie het gewoon als een leerproces, we zijn die allemaal XS4ALL met de hacktic achtergrond! (h)

• Een tip van mij.

GEEN KVK OF BTW NUMMER. Niet te vertrouwen aangezien je ze niet recht matig kan achter volgen.

WEL EEN KVK BTW NUMMER. Hebben allemaal algemene voorwaarden lees die goed. Dan zit je bij een goede host.

Dit is een tip van mij

• Ik bied soms ook wel gratis hosts/ect. aan maar dit doe ik om beginnende ondernemers kans te geven om te groeien.

totdat ze betaalde hosting kunnen betalen, en een goede reseller van me worden.

daarom geef ik afentoe gratis domein erbij ;)

Verder moet je hier 200% meer uitkijken, omdat wij allemaal in crime-business zitten :p

Ik ben daar mee gestopt, dus binnekort zal ik op http://www.sloosmedia.com 5 hostings + domein verloren ( als Sloosmedia online is ).

• @sloosmeedia verloten bedoel je zeker?

mrmike Er zijn sommige site's die wel te vertrouwen zijn ook al hebben ze geen kvk. Dit zijn ze niet nodig omdat het gratis is.

1 voorbeeld is criminals-hosting.nl Deze persoon heeft een reseller van mij gehuurt voor een prikkie en doet het goed. Deze blijft ook lang bestaan.

• 1. Algemene voorwaarden heb je nog niks aan als ze niet een KvK enz hebben.

2. Dan moet je nog bewijzen DAT je script is gestolen en van jou is, dit gaat vaak ook lastig.

3. Neem dan een goedkope hosting van 50 cent per maand of iets dergelijks... Het geeft je zekerheid en toch kost je het vrijwel niets, want idd scripts stelen gebeurt vaak.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!