Hee. Ik zit met een probleem. Ik ben met een script bezig maar nu geeft hij gelijk als ik het open al de foutmelding weer van als de velden niet zijn ingevuld. Dat zou niet moeten je zou het formulier in moeten vullen en als je dan op verzenden drukt en niet alle velden zijn ingevuld dan zou hij de error pas moeten geven.
Script:
PHP
<?php
if($_POST['submit'] == "Versturen" && !empty($_POST['onderwerp']) && !empty($_POST['vraag']) && !empty($_POST['bericht'])) {
$sql->query("INSERT INTO helpdesk (afzender, onderwerp, vraag, inhoud, datum) values('" . $own['id'] . "', '" . $_POST['onderwerp']. "', '" . $_POST['vraag'] . "', '" . $_POST['bericht'] . "', NOW())");
header('Location: helpdesk.php?mijnvragen');
echo goed('De vraag is succesvol opgeslagen! Via deze pagina kun je in de gaten houden of er reeds op je vraag gereageerd is!');
} else {
echo fout('Niet alle velden zijn ingevuld!');
echo'<br/><br/><a href="javascript:history.back()">Klik hier om terug te gaan.</a>
</div>
</div>
</div>
<div id="menu" class="personal" >' . template_personal_content() . template_onderkant();
exit;
}
echo'
<table width="100%" border="0" cellspacing="2" cellpadding="2">
<tr>
<td>Ik heb een:</td>
<td><select name="onderwerp">
<option value="Algemene vraag">Algemene vraag</option>
<option value="Spelinhoudelijke vraag">Spelinhoudelijke vraag</option>
<option value="Forummelding">Forummelding</option>
</select></td>
</tr>
<td>Vraag:</td>
<td bordercolor="#000000">
<input type="text" name="vraag" class="input" style="width: 100%;"><br /><small>Let op! Het is de bedoeling dat je hier je vraag in 1 zin invoert. Vul hier dus niet in "vraagje" of "ik heb een vraag".</small>
</td>
</tr>
<tr>
<td valign="top">Bericht:</td>
<td bordercolor="#000000">
<textarea name="bericht" cols="40" rows="10" class="textarea"></textarea>
</td>
</tr>
<tr>
<td> </td>
<td>
<input type="submit" name="submit" value="Versturen" class="submit">
<input type="reset" name="Submit2" value="Opnieuw" class="submit">
</td>
</tr>
</table>';
?>
Toon Meer
Ik hoop dat iemand me kan helpen:cheer:.