ultragio gratis hosting

  • Oke dan neem ik aan dat je VPS neemt van hun met windows. ZPANEL werkt daar alleen maar op. Maar dat wist je al. Zit zelf bij Flexwebhosting. Daar heb ik 2 VPS en 1 dedi. Deze zijn goed snel en goede service. Vind versio resellers goed koop maar voor de rest houd het daar ook bij op.


    Kijk eerst even goed rond op het net voordat je wat doet.
    Een paar tips van mij:


    1.VPS is een leuke goedkope oplossing
    2.Directadmin kun je beter nemen
    3.Windows server niet zo goed. CHMOD Probleem
    4.Linux servers lekker stabiel en snel.
    6.Informeer eerst even goed voor dat je het neemt.


    Je ziet al zelf als je iets gratis aanbied wat ze hier al doen. Je ww veranderen. Laat staan als je een gratis host begint. DOS Atack`s is nog maar een klein begin.


    Dit waren tips van mij

  • Weet ik, ik ben al ge DDOSd xd.
    Doe er niets aan want er draait nog maar 1 test site op.
    Ik ga nu even de download snelheden testen etc.
    Veel plezier ermee PB als je er eentje wilt.


    mrmike


    VPS hoe duur zijn die
    Directadmin/cpanel ga ik ook nemen.
    Windows zal ik ook zeker niet nemen, heb ik geen goede ervaring mee (Dus linux)


    Bedankt voor de tips!

  • mrmike Me naam in hoofdletters is hier nou ook wel gouw overdreven hoor.


    Ik lever zelf ook VPS servers linux en windows


    en lever het directadmin indien hierom gevraagd wordt cpanel zelf gebruik ik niet maar kan je er wel op instaleren mocht je directadmin niet willen (Dit dien je wel bij aanvraag aan te geven.) VPS server zit in de prijs categorie vanaf 20 euro (Neen ik praat niet vanuit me eigen bedrijf).


    VPS is om het zo te zeggen een deel van de server die je dan gebruikt. je hebt een aantal gb schijfruimte aant gb dataverkeer en zoveel gegarandeerd geheugen.


    Gegarandeerd geheugen en schijfruimte zijn wel 2 andere dingen.


    Je wilt als ik het goed begrijp een gratis hosting bedrijfje gaan beginnen. hiervoor kan je ook een reseller nemen bij een ander maatschapij vandaan dan hoef je enkel een website om je klanten te werven.


    Wat je ook kan doen is voor zeer lage prijzen webhosting gaan verhuren je zult zien dat je dan al snel binnen loopt. stel je bied een hosting aan voor 3 euro op jaar basis dat is vergeleken met versio zeer goedkoop en zullen de klanten ook snel naar je toe komen teminste als je laat zien dat je zo goedkoop bent.


    Ik raad je zeer zeker aan een VPS te nemen:


    ten 1e je heb zekerheid dat je 99% online
    ten 2e je staat in een datacentrum als de stroom of wat dan ook uitval dan heb je zekerheid dat je op de nood aggregraat wordt gezet
    ten 3e Je kan gewoon zelf via root dingen doen
    ten 4e je kan resellers aanmaken en shared pakketten.


    Dit waren mijn tips.


    Sorry voor sommige typfouten

  • Bedankt!
    Is het ook veel sneller dan een reseller?
    Maar als ik dan al direct admin heb, kan ik dan addons instralleren.
    En andere control panels eropdouwen?
    Want dat zou uitermate handig zijn.
    Maar hoe duur is een kleine VPS bij jouw bedrijfje?
    En kan ik gratis .nl domeinen toevoegen?
    Dit kost bij een reseller geld en dat is ***.

  • meloentje


    Een VPS is meestal wel sneller dan een reseller


    Kijk een reseller wordt op een server gezet van je webhosting maatschapij en als die een overvolle server heb dan kan die traag zijn


    bij directadmin kan je addons instaleren kan via root maar kan ook via directadmin panel zelf.


    Wat bedoel je met andere controle panel


    Indien je bedoeld


    Directadmin cpanel dat kan weer niet.


    Maar je kan er zeer veel mee doen met een vps.


    Bij mijn vanaf zit je op 19 euro excl btw excl DA licentie normaal 21 maar is een actie. na 6 maanden ga je weer gewoon 21 excl btw excl licentie betalen. Maar dit is enkel bij mijn dan. Meer informatie kan je me pben.

  • meloentje


    Pakket upgrade kan wel maar dat beteken dus dat je dan in een hoger pakket status komt en dat er een andere vps aangemaakt moet worden mits je dit bij aanvraag aangeeft welk pakket je wilt.


    Upload limit kan je zelf instellen ook
    Download snelheid is zeer snel.


    Edit: Ik stuur je wel een pb met me gegevens erin anders heb ik zo een waarschuwing voor spamming aan me broek xd.

  • Om de snelheidservaringen toch maar even te verduidelijken:


    Ziggo levert je een 5Mbit verbinding. Dat wordt dus 500KB/s (0,5MB/s). Als een of twee mensen de website bezoeken en jij zelf geen verkeer maakt dan is 500KB/s snel genoeg.


    Op het moment dat 20 mensen dat doen kom je in de problemen. Jij kunt dan ongeveer 500KB/s : 20 bezoekers = 25KB/s/bezoeker leveren. Dat houd een aardige wachttijd in. Ikzelf heb in FireFox aangegeven geen caching te willen aan mijn kant wat voor NOG meer verkeer zorgt (elke keer weer afbeeldingen downloaden et cetera.


    Op het moment dat jij een filmpje binnensleept over BitTorrent of op een andere manier upload verkeer maakt stort dit helemaal in. Het idee is hartstikke leuk, maar ik denk dat je aan eigen apparatuur moet denken. Een VPS kan daarbij handig zijn, of een dedicated server. Ikzelf heb goede ervaringen met isgenoeg.nl / OVH.nl (hetzelfde Franse bedrijf). Wij zijn tegenwoordig echter bijna volledig over op colocated servers in Hengelo.


    Groet.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!