Vraag online spel

• Hallo,

Ik ben al een geregelde tijd bezig met http://www.vendettagame.com zoals sommige weten.
    Nu krijg ik vaak via msn vragen of ik ook licentie verkoop.
    Ik wil hier nu nog niet aan denken omdat ik momenteel weinig opties heb.

Wat heb ik wel gedaan:

- Beveiliging aangescherpt
    - Alles is ZELF gemaakt. (op de layout na)
    - Admin menu is nu redelijk.

Uitleg:

Beveiliging heb ik op veel dingen zoveel als mogelijk gelet.
    Helaas kan ik niks aan de server beveiliging doen aangezien die niet van mij is.

- Session hijacking
    - Bruteforce/Rainbow tables
    - RFI/LFI
    - SQL Injections
    - CSRF (Cross-site request forgery)

Alles is zelf gemaakt op de PHP coding gebieden.
    Er zit uiteraard wel hulp van Google en Darsstar in ;)

Heb geen gebruik gemaakt van gratis sources die op internet te vinden zijn.

Admin menu heb ik nog niet zo heel erg groot omdat ik er soms aan werk.

- Bot statistieken (kennen de meeste wel)
    - Woorden filter (voor scheldwoorden e.d.)
    - Nieuws (toevoegen/wijzigen/verwijderen)

Bot statistieken heb ik gemaakt om te kijken hoeveel bots mijn domein bezoeken.
    Indien leden het leuk vinden kan ik hier een screen plaatsen over de voortgang van nu.

Woorden filter kan via admin menu worden toegepast.
    Er is daarvoor dus geen kennis van PHP e.d. nodig.
    Nieuws toevoegen/wijzigen/verwijderen kan ook elk crew lid doen.

Demo login:

- http://www.vendettagame.com

Username: Demo
    Password: QiytkPUkDz

(wachtwoord is moeilijk vanwege me SALT, deze kunnen leden momenteel nog niet wijzigen.)

Nu was mijn vraag aan jullie:

- Wat is de waarde van het domein?
    - Wat is de waarde van het spel/coding
    - Wat zou een eventuele licentie kunnen opbrengen zonder doorverkoop rechten.

• Goed werk, ik heb het admin menu mogen bekijken en het ziet er allemaal zeer netjes uit.
    De waarde voor nu durf ik nog niet te zeggen, omdat je nog niet alle opties erin verwerkt heb.

Denk momenteel per licentie zonder doorverkoop: 300 @ 400 euro

Als je deze source helemaal kan afwerken kan je er een echte topsite van maken ;)

Greetz

• Domein gewoon ?5,-
    Ik denk dat het ongeveer ?350,- per licentie waard is. Alleen ik weet niet of je het verkocht krijgt. Criminals zijn niet echt uniek meer.

• @Stan
    Domein is momenteel wel meer waard dan 5 euro, ik heb al een aardige rank opgebouwd in de tussentijd.

Criminals zijn uniek zodra je het zelf maakt en er zelf ideeën in stopt.
    Momenteel lijkt hij standaard omdat ik verder nog geen opties heb wat al aangegeven was.

De bot statistieken groeit elke dag opnieuw waardoor ik onderhand al meer dan 500 UNIEKE bezoekers heb zonder enige vorm van reclame.

• Superior ik vind het nog steeds een standaard naam en ik zou er 123 niet zelf op komen om het in de browserbalk in te voegen. Ook PR valt wel mee:
    Web Page URL: http://www.vendettagame.com/
    The Page Rank: 0/10
    (the page rank value is 0 from 10 possible points)

En het gaat niet meer om uniekheid bij dit soort dingen. De vraag is gewoon enorm afgenomen omdat mensen liever kiezen voor het gratis alternatief. Als je 4 jaar geleden met dit had aan gekomen had je er misschien wel ?5000,- voor kunnen krijgen. Maar nu zijn er al enorm veel van dat soort sources.

• @Stan
    Weet dat me domein nog niet mee genomen wordt, ben pas 2 maanden bezig hiermee.
    Vandaar dat er nog geen rank bepaald is omdat dit pas na 3 maanden gecontroleerd wordt.

Het kan wel lukken maar je moet er moeite voor doen en niet klakkeloos gaan nabouwen.
    Vroeger kon je meer krijgen weet ik ook wel ben niet van gisteren.

Er zijn van deze coding en verdere ideeën (die ik nog ontwikkel) nog zover ik gezien heb geen een.
    Dus er zit wel potentie in om te groeien alleen gaat me dat dit jaar zeker niet lukken.
    Omdat ik voornamelijk op veiligheid kijk en dus daarom enorm traag ben in pagina's maken.

5,000 is overdreven ik verwacht dat ook niet te zullen krijgen hiervoor momenteel.

• Zeker wel kijk naar nick velten, het is 3 jaar geleden ofzo dat hij begon met de g4g source? Hij heeft er inmiddels denk ik een half ton meer verdient ofzo. Dus ?5000,- is niet on realistisch.

• @Stan
    Slecht voorbeeld om te nemen, geef je hieronder de volgende redenen.

- Hoeveel leden had hij
    - Hoeveel prijzen deelde hij uit

Dan kijk je al naar 2 dingen wat een spel veel meer waard maakt.
    Dus je kan me daar niet mee vergelijken, vind het een dom voorbeeld.

• Hmm nee je begrijpt het punt niet. Je kunt makkelijk uit grote sources veel geld halen. Alleen bij maffia sources niet meer omdat er al zoveel zijn.

• Dat weet ik, is ook geen geheim inderdaad.
    Daarom kan ik niet wachten tot PHP6 komt, eens kijken hoeveel er nog online blijven.

Het is in deze eeuw moeilijk een uniek concept te verzinnen wat je nog geld oplevert.
    Vind het gewoon leuk om iets neer te zetten en die zo veilig als mogelijk te maken.
    Maar aangezien ik via MSN en mail veel interesse krijg in het script was dit daarom mijn vraag ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!