Beste leden..
Ik heb een mooi (!) script gezien die ik wil. Alleen heb ik geen Paypal e.d. dus had ik gehoopt dat iemand dit wou doen. Ik wil dan met de persoon in kwestie iets ruilen e.d..
http://ravan.info/_catalog/php_s…me_script_v_1.2
- Ferhat
Beste leden..
Ik heb een mooi (!) script gezien die ik wil. Alleen heb ik geen Paypal e.d. dus had ik gehoopt dat iemand dit wou doen. Ik wil dan met de persoon in kwestie iets ruilen e.d..
http://ravan.info/_catalog/php_s…me_script_v_1.2
- Ferhat
Mja heb ik, heb hem ook al binnen... PM me maar...
Iemand anders?
Die wilt ruilen ofzo (heb momenteel geen geld, moet wachten op men mollie..)
Pas even je tekst aan !
Van:
Alleen heb ik geen Paypal e.d. dus had ik gehoopt dat iemand dit wou doen dat ik de persoon in kwestie terug betaal via overschrijving of iets anders.
Naar:
Die wilt ruilen ofzo (heb momenteel geen geld, moet wachten op men mollie..)
Wel zo handig... mij maakt het niks uit, maar voor evt. volgende die het willen doen !(c)
PM verstuurt
En als je wil kan ik bewijzen dat ik deze gekocht heb. Met vriendelijke groet Mike
Als ik paypall had ging ik je wel helpen
Maar die source is bagger :p
Is licentie systeem dus door verkopen als je je site verkoopt kan je wel vergeten :p en gratis verspreiden ook lol
En terwijl vind ik hem niet echt aantrekkelijk vind hem te druk maja goed jou keuze Remory :p
Citaat van -NickAls ik paypall had ging ik je wel helpen
Maar die source is bagger :p
Is licentie systeem dus door verkopen als je je site verkoopt kan je wel vergeten :p en gratis verspreiden ook lolEn terwijl vind ik hem niet echt aantrekkelijk vind hem te druk maja goed jou keuze Remory :p
Wat praat jij raar zeg. Kan merken dat jij deze source niet kend. Je mag hem door verkopen. En een lecentie systeem klopt om tekopen. Ik kan me mail en me ww aanpassen zoals me naam ook. Leukste van alles is je kan de script maar 200 keer downloaden. Echter daarna moet je hem opnieuw kopen.
Dus ja merk weer dat jij niet weet waar je over praat. LOL.
Source ziet er goed uit na de update 2.1 maar alles is in het engels. Footer en functions zijn decoded.
Gr Mike
mrmike een vriend van mij had die een tijd geleden gekocht...
en die zei dat ik weet ook niet hoe of wat he
Ikzelf heb de source nooit in handen gehad en zou het ook niet willen...
Ik ben niet te lui om zelf een site te scripten :p
Maar nu back ontopic
Citaat van -Nickmrmike een vriend van mij had die een tijd geleden gekocht...
en die zei dat ik weet ook niet hoe of wat heIk ben niet te lui om zelf een site te scripten :p
Maar nu back ontopic
Nee daar heb je weer gelijk aan. Zeker nu weer ontopic.
Pm verstuurt naar MrMike.
Wachtend op antwoord, maar als andere mensen de source ook hebben mogen ze dit zeker melden!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!