Maffia Games. [Opkoop & Samenvoeging]

  • Goedeavond mensen,


    Opkoop
    Wij zijn op zoek naar Maffia games welke verkocht willen worden. Het gaat dan specifiek om de kleinere games met een aantal actieve spelers per dag. Wij voegen deze games namelijk samen op onze eigen spellen.


    Daarom zoeken we websites met:
    - Een aantal actieve spelers per dag
    - Welke de (sub)domeinnaam meeleveren zodat we deze kunnen doorsturen.


    Samenvoeging
    Naast spellen in de verkoop zoeken wij tevens beheerders welke graag willen samenvoegen met ons (MaffiaCrime.be). Het gaat dan om het samenvoegen van de domeinnamen en databanken/scripts. We bieden je volledig beheerders-rechten terug over het spel en natuurlijk de nodige inspraak in de werking ervan.


    Het voordeel hiervan is dat wij jouw kosten overnemen. Door onze eigen servers in Frankrijk en Nederland kunnen wij de kosten op ons nemen. Zo ook de (sub)domeinnaamregistratie.


    Nee, het gaat niet om bezemkastautomatisering. De servers zijn geplaatst bij OVH France en in een aantal grote Nederlandse datacentrums in Rotterdam en Amsterdam.


    Reageren mag via PB of in dit topic. Je kunt ook de Voicemail inspreken op 084 003 0340. Spreek daarbij wel duidelijk je email adres in zodat we kunnen mailen!


    Telefonisch contact is later altijd mogelijk. IM maken wij geen gebruik van. Skype is op verzoek wel mogelijk.


    Groet.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Jemajeroen, zullen we het over het onderwerp houden? Bedankt voor het meedenken, maar dat weten we. Dat hoeft overigens niet in dit topic.

  • MrMike


    - Waaruit trek jij de conclusie: illegaal
    - Waarom zou je ons niet vertrouwen? Leg me dat eens uit, en wat wil je weten om dat te laten veranderen?

  • Citaat van jemajeroen

    maak eerst je site eens netjes


    mijn eerste indruk van je maffiacrime.be is nogal niet af....


    Oja en zekker dit niet eerst met de site eigenaar door genomen voor dat je dit post. Dit moet namelijk volgens CP regels.


    TOPIC gereport aan CP door regel over treding. Uw nummer en Site reclame temaken zonder overleg met CP. Waarom ik dit meld is door dat er niks in staat in overleg met CP.


    MVG Mike

  • Citaat van Willem

    Waren jullie gister ook niet op onze live support om te vragen of je world-of-maffia kon opkopen. en voor een ander spel die compleet zelf gemaakt was.


    Ik niet Willem. Heb gisteren andere dingen moeten doen en ben een tijdje in het datacentrum in Amsterdam geweest. Vanuit Zwolle kan ik daar al bijna een hele dag voor uittrekken helaas.

  • Citaat van Linkforsoad

    MrMike


    - Waaruit trek jij de conclusie: illegaal
    - Waarom zou je ons niet vertrouwen? Leg me dat eens uit, en wat wil je weten om dat te laten veranderen?


    Niks. ten eerste zie niks van een KVK. Daarbij geen bedrijfsnaam. Daarbij een design die van banditi is en dit is een ripoff. Deze design mag niet worden verkocht. Daarbij wil je veel opensource en geripte site overnemen alleen voor gebruikers. Er zijn hier gebruikers die jaren hier aan werken. En u wilt voor een goed koop bedrag de site en domein naam over nemen. Hun lopen inkomsten mis en u lacht. Denk dat de gemiddelde gebruiker wel beter weet.


    MVG Mike

  • Citaat van mrmike

    Niks. ten eerste zie niks van een KVK. Daarbij geen bedrijfsnaam. Daarbij een design die van banditi is en dit is een ripoff. Deze design mag niet worden verkocht. Daarbij wil je veel opensource en geripte site overnemen alleen voor gebruikers. Er zijn hier gebruikers die jaren hier aan werken. En u wilt voor een goed koop bedrag de site en domein naam over nemen. Hun lopen inkomsten mis en u lacht. Denk dat de gemiddelde gebruiker wel beter weet.


    MVG Mike


    Waarom zou dit namens een bedrijf moeten lopen? Dat is geen vereiste voor het mogen kopen van iets of een website mogen starten...


    De rest ga ik niet eens op in. Dat is aan de verkoper zijn keus. Mensen met tijdgebrek etc.??!

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.05.10 20:33:53:
    Nou, ik ga maar weer. Wat een niveau hier mensen. Het is echt te gek voor woorden...


    Zomaar conclusies op niks dat we niet te vertrouwen zouden zijn. Nee, daarom beheren we een aantal grote websites en trekken een bezoeker of 30.000 per maand op de andere projecten met 27 servers en ga zo maar door. Wat een conclusies toch weer.


    Daaaaaaaag!



  • Kijk dit zecht al voldoende door dat u dit nu post. Meschien wordt het teheet onder uw voeten.


    Wand alleen ik reageer op uw post. En u vergelijkt mij nu met de rest van CP. Heel intresant.

  • Citaat van mrmike

    Kijk dit zecht al voldoende door dat u dit nu post. Meschien wordt het teheet onder uw voeten.


    Wand alleen ik reageer op uw post. En u vergelijkt mij nu met de rest van CP. Heel intresant.


    Niets wordt mij te heet onder de voeten.


    Nee, ik vergelijk je niet op basis van 1 reactie. Ik heb hier ook omtrent onze gratis hosting faciliteiten al vaker gepraat met mensen en threads open gehad, en waar ik ook lees of kijk, overal gaat het op een niveau 14 jaar. En dar houd ik niet van nee, dat klopt.


    Daarnaast is het grote gedeelte wel op jouw reacties gericht, dat klopt. Lees nou toch eens goed. Zomaar conclusies trekken dat we niet te vertrouwen zijn, zomaar op basis van niets conclusies trekken dat het om illegale zaken gaat etcetera.


    En daar ga ik niet op in. Verdere reacties zijn niet nodig.


    Groet

  • Geen ruzie maken..


    of de layout illegaal is geen idee en die websites ja daar heb ik niks aan...


    mijn eerste indruk van uw site is gewoon beneden de maat.
    maak uw site eerst af ik denk dat de mensen dan van eigen komen...

  • Jemajeroen, ik maak geen ruzie. Ik meld alleen dat deze manier van doen ongewenst daar je iemand niet zomaar moet bestempelen als niet te vertrouwen zonder goede basis.


    Ik ben al in overleg met een webdesignbureau om alles rond te laten maken. Dat is echter nog niet zichtbaar.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!