lol dus hij is de opdrachtgever betaalt hij je hiervoor ook? want volgens mij is dit gewoon stil zitten en geld verdienen

Tvgids
-
-
-
Volgensmij doet hij investeren, hij zal alle kosten van adverteren, hosting en domeinen op zich nemen.
-
nou... hun doen volgens mij weten al het werk zou mooi zijn ik huur gratis een scripter en designer voor 25% van de inkomsten
-
K.Rens zorgt voor de hosting. Want een server kost veel geld. Daarom is het 50% 25% 25%.
[offtopic]Niet meet zeuren over de 25% want als we 1000 euro verdienen dan krijg je wel 250 euro. Dus als je dat niet genoeg vind, dan weet ik het ook niet.[/offtopic]
Iemand nog interesse???
-
Diegene die hier nu nog kinderachtig over gaat beginnen te doen over der percentages krijgt een banpunt.
Je kan het er even over hebben, maar zo blijven erop doordrammen :-s1) Gerben krijgt 50% van de inkomsten en DiMoWeb krijgt 50% van de inkomsten.
Gerben heeft gekozen om de helft van zijn 50% af te geven aan een designer - in plaats van een template te nemen van een gratis site.
Dit is volledig zijn keuze en die respecteer ik.2) Onze servers kosten veel veel meer dan wat ik verwacht dat dit project de eerste 3 jaar gaat opleveren. Het is dan ook niet meer dan logisch dat er een aanzienlijk deel van de (lage) advertentie inkomsten gaat naar de server en het beheer van de server.
Bovendien krijgt Gerben een systeem aangeleverd dat al alle tv posten inlaadt. Het enige dat hij moet doen is het wat netjes vorm geven en presenteren.
Ik heb hier zelf in het verleden al meer dan 10 uur aan gewerkt, om dit systeem goed werkend te krijgen.
Ook dit heeft mee geleid tot de bepaling van de 50%.
Wat mij en Gerben betreft dus een eerlijke verdeling.ON TOPIC AUB!
-
Is er iemand die nog wil helpen?
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!