$datum3 = time()+86400; dit is de timer die gebruikt word
cron.day bug
- woetie
- Closed
-
-
-
Nou, dan moet j edus de tij dophogen of verlagen (weet zo gouw niet hoeveel..
-
cronday heet niet voor niks cronday ? dit is een tijdsaanduiding van 24 uur.. als ik die verlaag dan word het dus maar 12 uur dan voert ie de drugsupgrades 2 keer per dag uit e.d.
lijkt me niet de oplossing
-
Citaat
Bij dit stuk code:
PHP
Toon Meerif(floor($update['day']/86400) != floor(time()/86400)) { $dbres = mysql_query("SELECT GET_LOCK('day_update',0)"); if(mysql_result($dbres,0) == 1) { $cron_pass = "secretcronpassword"; mysql_query("UPDATE `[cron]` SET `time`=NOW() WHERE `name`='day'"); include("_cron_day.php"); mysql_query("SELECT RELEASE_LOCK('day_update')"); } }
Verander je $cron_pass in 'krijgjeniet'.Dit moet in beide includes op dezelfde plek.Of verander de if($cron_pass != 'krijgjeniet') naar if($cron_pass != 'secretcronpassword')
In je cron_day bestand!
Dit is makkelijker ;).hey, dat is het niet, ik had gewoon het passwoord bij die vorige naar 'krijgjeniet' gedaan :d dus de pw's kloppen ..
-
Dan moet de include filename, of path niet kloppen. Je zei dat de cron buiten de public_html map staat, maar staat het bestand die de crons include ook in dezelfde map? Anders moet je het pad naar de crons even aanpassen...
-
Je kan ook cron jobs maken, en dan niet meer via de include bestanden doen8-)
Of kijken of de query's wel werken, want als de query in de mist gaat, werkt het alsnog niet, want hij gaat niet verder updaten..
Worden de datums/tijden wel in de database veranderd?
En je cron passwords in de include & cron moeten ook overeen komen.
Werkt je cron hour enz. wel?
-
Citaat
Je kan ook cron jobs maken, en dan niet meer via de include bestanden doen8-)
Of kijken of de query's wel werken, want als de query in de mist gaat, werkt het alsnog niet, want hij gaat niet verder updaten..
Worden de datums/tijden wel in de database veranderd?
En je cron passwords in de include & cron moeten ook overeen komen.
Werkt je cron hour enz. wel?
ja, men cron.hour werkt wel :s
en hij past de gegevens aan in de PhpMyAdmin
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.05.09 17:31:29:
Het probleem moet in de script van de cron.day zitten denk ik, maar kan maar niet vinden waar het probleem is, want hij voert alles uit inde PhpMyadmin, maar niet op het spel zelf :d dus je krijgt geen rente enzo :s -
-
-
DirectAdmin heeft toch cron jobs?
Kan je het hier niet beter instellen, en niet via de include dingen doen? -
Citaat
DirectAdmin heeft toch cron jobs?
Kan je het hier niet beter instellen, en niet via de include dingen doen?en hoe moet dat dan?
-
http://www.cronjob.nl/cronjob-directadmin.html
staat t uitgelegd -
Citaat
http://www.cronjob.nl/cronjob-directadmin.html
staat t uitgelegdok, maar ik heb wel al een 'map' (cron) in mijn phpmyadmin maar dan is dat gewoon zonder command zo :
PHPWijzigen Verwijderen 2009-05-12 19:00:44 hour Wijzigen Verwijderen 2009-05-12 17:25:43 day Wijzigen Verwijderen 2009-05-07 02:43:46 week Wijzigen Verwijderen 2009-05-06 14:35:44 month Wijzigen Verwijderen 2005-10-14 20:05:26 lotery
moet ik dan een nieuwe maken ofzo?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.05.09 23:21:09:
Zijn de cronjobs zo goed ingesteld:?
-
lijkt er al meer op :p
-
-
http://www.cronjobs.gamecoll.com
werkt normaal ook -
Citaat
De cronjob die werkt nu wel maar kan jij even kijken of de tijden kloppen, bijvoorbeeld van die cron_minute ben ik niet 100% zeker of die tijd juist ingesteld staat in de cronjobs (zie screenshot).
-
Citaat
De cronjob die werkt nu wel maar kan jij even kijken of de tijden kloppen, bijvoorbeeld van die cron_minute ben ik niet 100% zeker of die tijd juist ingesteld staat in de cronjobs (zie screenshot).Sorry maar dat in de DirectAdmin heb ik geen verstand van :).
-
Weet iemand anders het misschien of die cronjobs juist zijn? :d
-
Volgens mij staan ze niet goed ingesteld.
Je moet in die eerste plaatsen nog tijden opgeven volgens mij.
Als dat niet zo is, verbeter me. gebruik geen DA.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!