Haven script

• Hoi cp-ers

Ik heb net het haven script gedownload via deze link http://www.criminalspoint.com/db/script/504.html

Ik heb de 'station' sql aangepast.

Alles leek goed te gaan, als ik op Haven klik in mijn rechtermenu verschijnt dit:

Citaat

Deze haven heeft nog geen eigenaar!
    Ga naar de veiling om een haven te kopen!

Maar de havens staan niet bij de veiling, alleen stations en vliegveldjes....

Hoe/waar kan ik ervoor zorgen dat havens wél bij de veiling verschijnen?

Groetjes Oceans

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Kijk in je veiling script?

[offtopic]Tevens als er veel spelers zijn die 'moeten' reizen :p kan je via de database eigenaren aanwijzen (voor een nood periode) haha (xD)[/offtopic]

• veiling.php

• Hier is de goede veiling php;)

• Citaat van SkyNet

Kijk in je veiling script?

[offtopic]Tevens als er veel spelers zijn die 'moeten' reizen :p kan je via de database eigenaren aanwijzen (voor een nood periode) haha (xD)[/offtopic]

Thnx! Heb eigenaren 'uitgekozen' in MySQL :p Al weet ik nu niet of de haven op de veiling beland als iemand hem verkoopt.

Plus het staat niet netjes :S Tekst staat naast het plaatje, die loopt door mijn rechtermenu :S

-edit-

Looks zijn aangepast WIDTH="250" HEIGHT="250" :cheer:

• offtopic iedereen zegt wat anders dus ja wat is dan goed ?

ontopic wie kan mij verder helpen met het haven script

het haven script het veiling script en de database code voor de haven doen het niet hoor bij mij :( wiw kan mij helpen

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.06.10 15:11:23:
    ik wil even laten weten dat het mij gelukt is om de haven goed op de veiling tekrijgen 8-|

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!