script error?

• beste cpers,

Ik ben bezig met een bestel systeem voor WJ Solutions enkel krijg ik nu deze error.

PHP
    Warning : mysql_connect () [ function.mysql-connect ]: Access denied for user 'wilbe_paneel' @ 'localhost' (using password: YES) in / home / wilbe / domains / wjsolutions.nl / public_html / paneel / includes / config. php on line 37
    Connect Error: Access denied for user 'wilbe_paneel' @ 'localhost' (using password: YES)

En ik heb all gekeken op die line en dan staat er dit:

PHP
    $con=mysql_connect("$host","$user","$pass")

Wie kan en wilt me helpen.?

Hoor graag van jullie.

Indien jullie de complete config willen zien hoor ik het wel.

Alvast bedankt

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • ja ik heb alle goed ingevuld.

hier complete config.php

[offtopic]Wachtwoord etc weggelaten uit veiligheidsredenen![/offtopic]

Ik heb alle inloggegevens naar de database goed ingevuld/.

• Even wat overzichtelijker gemaakt en de quotes eruit gewerkt. Hoe is ie nu?

• Ik heb $db = "$database" weggehaald; leek mij vrij overbodig.
    Verder heb ik in mysql_connect de variabele uit de quotes gehaald ("$var" naar $var) :)

Ook heb ik de variabelen op een dezelfde lijn gezet, zodat 't beter leesbaar is.

• OK :) Ik zou, bij 't gebruiken van variabelen, geen " gebruiken. Als je bij het aanroepen van een functie variabelen meegeeft, doe je dat dus zo: functie($var1, $var2, $var3). Om variabelen in de database te zetten, zou ik enkele quotes gebruiken:

PHP
    mysql_query("INSERT INTO `meh` VALUES('" . $_POST['var'] . "');

Om maar een voorbeeld te geven. Het ligt aan je server instellingen of de ingevoerde waardes gefilterd worden. Als je t niet zeker weet, gebruik dan [func]mysql_real_escape_string[/func]() of desnoods [func]addslashes[/func].

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!