• Hoi!


    Ik ben van plan de Japanse tekenstijl Manga te leren. Natuurlijk gaat dat zoals met alles niet in één keer. Daarom vraag ik om jullie hulp.
    Ik ben vandaag bezig geweest met een heel basic figuurtje. Met behulp van mijn teken tablet heb ik het in paint gezet en een snelle schets gemaakt. Vervolgens heb ik de lijnen in PhotoShop overgetrokken en verdikt.


    Let erop dat terwijl je reageert, je de kritiek en pluspunten niet vergeet.


    Klik hier om het resultaat te zien


    Dankjewel!

    Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Geen development-gerelateerde opmerkingen alsjeblieft. Daar heeft het niets mee te maken ;)

    Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

  • Citaat van Spinazie

    Geen development-gerelateerde opmerkingen alsjeblieft. Daar heeft het niets mee te maken ;)


    8-| oke sorry.


    ik vind het mooi.
    is deze ergens op gebaseerd?

  • Citaat van Spinazie

    Nee, nergens op gebaseerd.
    Geen kritiek? Vast wel!


    ja het handje geeft raar beeld vind ik zelf (c)
    en die rechter voet is niet echt goed. of hij heeft een platvoet.

  • Ben zelf momenteel bezig om mn eigen graphic novel te tekenen en heb leren tekenen door heeel veel na te tekenen. Je hebt dit figuurtje zelf geschetst en overgetrokken met paint. Niet doen. Je moet vooral aan de juiste proporties denken etc. aangezien dit niet echt klopt qua verhouding. Ik zou zeggen koop veel manga boeken en teken het na totdat je het zelf kan. als de schets gelukt is overtrekken met inkt. Succes

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!