Is er iemand 2/3/4/5 mensen die met mij crimeclub willen maaken
ik heb al een begin gemaakt deze source heb ik gedownload we kunnen hem heel groot uitbreiden en de beste crimeclub source maaken
voorbeeld : http://www.crimeway.com/cclub
mvg
Is er iemand 2/3/4/5 mensen die met mij crimeclub willen maaken
ik heb al een begin gemaakt deze source heb ik gedownload we kunnen hem heel groot uitbreiden en de beste crimeclub source maaken
voorbeeld : http://www.crimeway.com/cclub
mvg
Dit moet in de BDT forum,
btw deze outgame is ILLEGAAL!
waarom dat dan?
Swatcrime volgens mij gebruik jij de zelfde outgame;)
Lijkt me zinloos om te doen, maak een eigen source!
Geen clone.
CitaatSwatcrime volgens mij gebruik jij de zelfde outgame;)
Ik mag deze wel gebruiken, had het gekregen vand e makers.
insaneflame, deze layout werd gejat van crimeclub
maar hij is veranders xd die wapen
Als je 1 element veraderd hoeft ie niet meteen weer legaal te zijn.
Hahaha ik kende flux en bmen persoonlijk hun zaten bij mij op school en hun hebben mij zelfs niet de source gegeven hun zeiden we zijn gestopt en hun hebben die source verwijdert van hun pc en die heb je nergens online gezien de rest zijn namaak ik zie ze soms nog wel
hun zijn ook niet vanplan om nieuwe te maaken
Nu loopen ze wel ff in gucci pakken door veel verdient te hebben
mvg
CitaatHahaha ik kende flux en bmen persoonlijk hun zaten bij mij op school en hun hebben mij zelfs niet de source gegeven hun zeiden we zijn gestopt en hun hebben die source verwijdert van hun pc en die heb je nergens online gezien de rest zijn namaak ik zie ze soms nog wel
Nu loopen ze wel ff in gucci pakkendoor veel verdient te hebben
mvg
Oja, geloof je het zelf ?
ik geloof hem eerder als swatcrime swatcrime zegt dat bmen een kind kreeg ik heb het lang gespeelt in v1 een waren ze 15 a 16 jaar 3 jaar later een kind geloof je het zelf?
wat boeit het wie wie kent ? Crimeclub bestaat niet meer.
helaas.
slotje en klaar ?
Jeroenn kijk zie je dat is net zoiets
Ik schreef ff een voorbeeld gelukkig geloof je niet hopelijk zijn meer mensen die iets wijzer zijn geworden ik kan wel van alles schrijven maar waar zijn bewijzen
en het lijkt me wel zo als je veel leden op je spel hebt 1 massamail en veel zullen reageren om het te kopen toch
dan ga je het niet op CP plaatsen
maar ik bemoei me er niet meer mee als iemand wilt samen wekren pm me of post het hier
mvg
CitaatHahaha ik kende flux en bmen persoonlijk hun zaten bij mij op school en hun hebben mij zelfs niet de source gegeven hun zeiden we zijn gestopt en hun hebben die source verwijdert van hun pc en die heb je nergens online gezien de rest zijn namaak ik zie ze soms nog wel
Nu loopen ze wel ff in gucci pakkendoor veel verdient te hebben
mvg
u kan niet samen met hen samen op school gezeten hebben, Bmen en Flux zijn rond de 20, en u bent een kleine jongen van rond de 15 naargelang u schrijffouten, u hoofdletters fouten etc.
Swatcrime zou je geen reacties willen plaatsen ik doe het ook niet meer bij u
mensen plaats hier een reactie als je wilt samenwerken
MVG
Awel zoals ik al zei rond zen 19de kreeg Bmen een kindje.
Of is dit onmogellijk misschien?
het zijn niks meer dan stel sukkkels die gewoon voor hun zelf hebben verpest niks meer of minder.
Waarom krik je dit topic op? Het is ook niet echt zinnig wat je zegt
ik zat bij Elvis Presley in de klas.
crimeclub , is gewoon maffiacity source....
outgame precies hetzelfde dus ik weet niet wie het verzint dat het hun layout is.:cheer:
swat heb je bewijs dat je het hebt gekregen van de makers want ik geloof je niet
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!