Ik ben al een tijdje benieuwd naar wat er nu eigenlijk allemaal illegaal is aan de G4G source/Clone. Ik hoor van veel mensen dat alleen de layout illegaal is en van andere mensen weer dat er veel meer illegaal is maar wat mag je er nu eigenlijk wel van gebruiken en wat niet? En sommige mensen zeggen dat je hem alleen hoeft aan te passen. Maar is het dan al genoeg als ik alleen de BG en de Header verrander? Of moeten het echt grote aanpassingen zijn?
G4G Source/Clone
-
-
-
flash & html & layout zijn illegaal, het php gedeelte is wel legaal. Zover ik me deze discussies van vroeger kan herinneren, maar ik raad af deze te gebruiken, maak liever iets zelf.
-
Zeg maar gerust compleet illegaal er zijn wel licenties te koop van de eigenaar zelf.
-
Alles is illegaal, koen heeft hier ook problemen door gehad.
Licentie de echte kan je kopen bij http://www.chamidmedia.nl.Good luck :cheer:
-
-
Maar vergeet niet met 25 of 100 euro kom je er niet
Kom dan eerder maar met een paar duizend euro eer dat je de licentie heb.
-
Willem
Zou daar niet aan denken, de licentie die ik kende was altijd ? 1,750.Nogmaals, neem contact op met http://www.chamidmedia.nl over een licentie.
Die gaan er namelijk over -
Superior
Ok. Maar ook als je een licentie koopt mag je dan wel alles gebruiken?Willem
Dat wist ik al heb al eerder eens gekeken of ik kon vinden wat er illegaal was, maar kwam uit bij een verkoop. Als ik het me goed herriner koste hij ?1750,-
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.04.10 17:01:22:
Superior
ik hoef de source niet was alleen benieuwd.
-
-
-
Als je een licentie koopt van Chamid Media, mag je alles gebruiken, behalve de graphics. Dat omvat de layout in HTML, CSS en de images die auteursrechtelijk beschermd zijn.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.04.10 23:33:31:
Sowieso zou ik geen licentie kopen van Jorden. G4G is lang niet zo uitgebreid als de meeste open sources. Je kunt dus veel beter een standaard als Criminolz 3 of Vendetta nemen.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!