Beste leden,
vandaag heb ik mijn tantes pc opnieuw geinstaleerd.
alle drivers etc
enkel nu als ik hem opstart gaat hij steeds op standby en dan als je hem weer opstart doe hij het weer.
Weet iemand wat het probleem kan zijn
Beste leden,
vandaag heb ik mijn tantes pc opnieuw geinstaleerd.
alle drivers etc
enkel nu als ik hem opstart gaat hij steeds op standby en dan als je hem weer opstart doe hij het weer.
Weet iemand wat het probleem kan zijn
ga naar je gebruikers instellingen, en veranderd daar je standby duur,
Eventueel zet je hem helemaal uit, dat hij niet na een bepaalde moment op standby gaat.
MVG Georgo
dit is niet mogelijk.
als ik al iets doe valt hij uit.
het is windows xp hoe kan ik het veranderen.
Hmz, das heel raar,
En heb je die windows xp net geinstalleerd?
Geeft hij eventueel een melding
Doet hij dit pas, of is dit al lang zo?
Waarschijnlijk heb je iets gedaan met de boot.ini gedaan
Installeer op nieuw en installeer er (k)Ubuntu op
doe tijdens het opstarten F1, F11, F12 of DEL (ligt aan de pc die je hebt) en zorg dat je in het setup menu komt. klik dan op "terugzetten naar fabrieksinstellingen" dit werkte voor mij ook want ik heb hetzelfde probleem gehad
@ georgo ja net geinstaleerd met allerlei drivers etc
waarschijnlijk is dit een virus
want norton scant hem nu al gaat het heel langzaam.
Hmz, das wel raar ja, maar zou onlogies zijn, dat er een virus opzit, mits je natuurlijk de vorige versie niet goed verwijderd hebt.
[offtopic]Installeer op nieuw en installeer er (k)Ubuntu op ;-)[/offtopic]
Waar de fuck slaat dat nou op ferhatje?
Er is windows geinstalleerd en die blijft geinstalleerd,
Anders, moet je je schrijf formateren, en opnieuw installeeren
Want kan zijn, als er een vorige versie op heeft gestaan, dat daar te virus op hebt gestaan..
Anders moet je inderdaad evenkijken bij het opstarten, omdat op f1 of f11 te drukken, om te kijken of er iets niet in je bios goed is.
Suc6;)
Linux is goed voor servers en voor mobieltjes, verder vind ik Linux om gwn als OS voor een PC te gebruiken zuigen, puur wegens het vele software die er niet mee werkt en Wine is nou ook niet bepaald geweldig;)
Gangsta, doe gwn een low-level hdd format. Weet je zeker dat die virus niet meer te zien is. Maar je moet dan ook Windows opnieuw installeren. Aangezien alle bitjes op je magnetische frisbee een nulletje word.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!