thedominators.net

• Beste cp ;)

Aangezien men site nu zo goed als af is wil ik ook eens jullie mening weten.

Optie die er instaan buiten de originele versie:

- Drugs koersen 24 uur. (grafiek)
    - Shop zoals banditi
    - Forum
    - Ziekenhuis / Station / Vliegeveld
    -- Eigenaar functie / beheer kosten (elk uur)
    - Happy hour
    - Shop vernieuwd
    - eigen nieuwsysteem
    - aanval systeem volledig aangepast :p
    -- Werkt per rang en kogels ;)
    -- Groentjes kan je maar 50x per dag aanvallen
    - ...

aangezien dat er een inlog vereist ik heb ik een account voor jullie voorzien.

Gebruikersnaam: criminalspoint
    Wachtwoord: cp123456

Alle commentaar is welkom :p en natuurlijk tips zijn ook altijd welkom :d
    Mvg

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Thx starlife en worldofwars ik ga er zeker mee door :p

Denk dat ik wel een paar unieke scriptjes heb zitten in men systeem zoals dat van drugs koersen heb ik nog nergens anders gezien op een banditi source :p

Verder nog commentaar :p of verbeteringen

Mvg

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.04.10 21:01:47:

Citaat van Mokerr

Mooi!
    Maar profiel beheren werkt niet?

Ja weet ik ik zet het straks effe terug aan ;) maar w8woord functie zal uitstaan ;)

Zo profiel beheer terug online voor test account ;) wachtwoord niet :p

• Outgame lay-out had beter gekund, je ziet nog direct de roots van banditi in die lay-out (qua. opbouw).

Ingame ziet het er gewoon fantastisch uit, wel spijtig dat het menu maar langs 1 kant is. Voor een uit Banditi source gemaakte site is het erg goed gelukt, het moet nogal wat geweest zijn om in die troep een lay-out in te bouwen?

Berichtenbalk werkt niet, geeft een error?

Rating: 7,5/10

• Met deze commentaar ben ik zeker iets en ga er aan werken ook ;)

Ps berichtenbalkt gelukt vergeten afsluiten met } :p

• Beste Tcbhome,

Erg mooie website enkel heb ik me aangemeld en er staat dat er een emailtje naar mijn hotmail is gestuurt.

Het activatie maitlje komt niet aan maar mijn gegevens die krijg ik alleen te zien?

Groet,

Mitch

• Je kan je gerust gewoon aanmelden de activatie is er uitgehaald ;)

Zal even de tekst veranderen
    thx voor het melden ;)

• Ziet er mooi uit verder. Idd outgame klopt niet echt als je ingame kijkt. Zie je outgame denk je echt pfff weer zon banditi spel. Maar ingame is wat beter.

Enige nadeel is dat menu 1 kant is, ik vind dit gelijk "irritant" spelen. Ik zie vaker zulke spellen met 1 kant menu, maar dit zit dan vaak helemaal links van het scherm en het "spel" zelf in het midden, dat is opzicht wel goed dan, maar op deze manier krijg je beetje dat het "spel" zelf wat meer rechts staat en tsja.. kan aan mij liggen maar ik vind dit zwaar irritant spelen.

Die drugsstatistieken is meer iets "funs" totaal niet nuttig :P
    Maar je hebt beetje andersom gedaan als mij, ik ben nog bezig met scripten met boel:P als ik het goed vind maak ik pas lay-out, aangezien je opeens ziet heb je extra optie erin klopt ie niet in de layout meer...

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!