Defqon1 Voucher (goed voor 4 kaarten)

  • Mensjes,


    Ik heb een mailtje gekregen van qdance, hierin staat een voucher waarmee ik zelf al 4 kaarten kan bestellen voor defqon1. De kaart verkoop begint pas op 17 april dus je hebt sowieso je kaartje.


    Aangezien ik zelf niet kan aangezien ik dan weg ben, wil ik deze verkopen. Voor 50 euro geef ik je de voucher code waarmee je sowieso ernaar toe kan.


    Voor de mensen die het niet willen geloven:
    http://i42.tinypic.com/mlimol.png


    en voor de mensen die het zelf willen kijken of je het kan bestellen:


    http://defqon1-2010.tickets.q-dance.nl
    click op volgende stap en je zal niet het scherm krijgen zoals op de screenshot :)

  • Een voucher verkopen mag volgens mij niet maar dat terzijde. Is het niet beter om een goedkopere prijs te nemen aangezien het nu bijna net zo veel kost als een normaal kaartje.


    Lijkt er gewoon op dat je wil profiteren van deze gelegenheid.

  • 50 euro is sowieso belachelijk hoog.


    Daar verkoop je hem niet mee;) is net zo hoog als een entree kaartje :/


    Ik ga er wel heen, maar ja kijk laatste jaar was het pas na 30 min uitverkocht ;) over een week kan ik gerust om 13.00 bestellen desnoods.


    Het is idd niet eens bedoeling dat je het mag verkopen, voor 5 euro mag je al blij zijn. Das het hoogste wat ik zelf aanbied;)


    Bedoel 7 dagen voor het kaartenverkoop is het niet meer echt iets waard.... om eerlijk te zijn

  • haha een kaartje er voor kost 105 euro ik vind 50 euro er voor niet duur kom je 55 euro goedkoper uit wel lekker maar ik hoef het niet XD


  • baldex voortaan eerst goed onderzoeken voordat je zulke dingen zegt.


    Daarnaast het is een code om kaartjes te bestellen, dit komt nog boven op. Die code is ervoor zodat je voor de verkoop de kaartjes kan bestellen, verkoop begint zaterdag om 13.00 dus je bent 50+60 euro kwijt sowieso voor 1 kaartje.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.04.10 04:08:44:
    En Patrick nog kunnen verkopen?:P

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!