3D Wapens, elke dag update!

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Blender ziet er niet vekeerd uit,


    En zo beginners programma vind ik het ook niet hoor:p die 3ds max,


    veel gevorderde gebruiken het ook hoor:)


    Doe jij wat toevallig aan 3d lollas? Ik wil graag meer mensen met 3d design zien:p


    Post het eventueel hier in:)


    Ik ben ook weer met me 3e concept bezig, Ik ga alleen nog niet vertellen wat:)

  • Hier ben ik nu mee bezig:)


    Onze geliefde shotgun!:

    Wat vinden jullie ervan, hij heeft nog geen kleur, maar er begint al aardig wat structuur in te komen:)


    MVG Georgo

  • Klopt, maar deze is nu pas 30%, er zit nog geen kleur in en alles, en het heeft nog geen hand vat en achterkant, maar ik dacht, laat ik al vast een voorproefje zien, hoe de shotgun eruit gaat zien:)


    En hand wapen is inderdaad niet zo mooi gelukt, viel van mezelf ook wel tegen, kan wel mooie grote wapens maken, maar een handgun is weer net even anders, heel raar, maar waar:p


    Mja ik geef vandaag weer een aantal updates;)


  • Is mogelijk met alles, zoek gewoon een Uv wrap tutorial op :p
    Maar je hebt nog wel wat oefening nodig. Maar echt goed op dreef vind ik. Heb me zelf maar even beziggehouden met modellen :p

  • Citaat van Georgo

    Klopt, maar deze is nu pas 30%, er zit nog geen kleur in en alles, en het heeft nog geen hand vat en achterkant, maar ik dacht, laat ik al vast een voorproefje zien, hoe de shotgun eruit gaat zien:)


    Ik zei vindt het begin van de shotgun er goed uitzien ;)

  • Hahaha, ja ik denk dat ik me hobbie nu wel gevonden heb, vind het heel gaaf om 3d concepten te maken, en ook wat uiteindelijk het resultaat is van dit,


    En inderdaad, ik moet nog flink wat tuts volgen, voordat ik echt charactars kan maken, net zoals gezichten enzo, dat is nog te moeilijk.


    Ik zal is even kijken voor die UV wrap;) Tnx you

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.04.10 16:36:15:
    @ diestro ,Ow, sorry had ik het een beetje verkeerd gelezen:)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.04.10 16:53:18:
    Onze geliefde shotgun2!: (Voorproefje)

    Nog steeds geen kleur, maar nu wel een handvat, achterkant, enzovoort..

  • Ziet er echt geweldig uit zeker voor een beginner, als je zo doorgaat kun je binnen een paar jaar misschien wel in de 3D-game industrie beginnen (= veel veel geld :p).


    Heb je misschien die tutorials nog die je gevolgd hebt, ik ga er misschien binnenkort ook mee aan de slag?

  • Citaat van Dein

    Ziet er echt geweldig uit zeker voor een beginner, als je zo doorgaat kun je binnen een paar jaar misschien wel in de 3D-game industrie beginnen (= veel veel geld :p).


    Heb je misschien die tutorials nog die je gevolgd hebt, ik ga er misschien binnenkort ook mee aan de slag?


    [offtopic]Ik zag je post heel laat, sorry hiervoor[/offtopic]


    Andwoord op je vraag:
    Nou, dat is makkelijk, Youtube heeft tegenwoordig hele makkelijke tutorials op de site staan, Zoek naar 3ds max tutorials, en je vind er meer dan 100+.


    Hierbij heb ik zelfs een tutorial van 2 uur gevonden:)( 22 delen )
    Verder heb ik nog niet echt geweldige site's gevonden:)


    Verder,


    Ben nu bezig met het afronden van me shotgun, enige euvel is dat ik die images wel weet te plaatsen, alleen niet zo mooi,


    Maarja, daar zou ik nog voor kijken...


    Iemand nog een leuk idee?

  • Hier plaatsen is makkelijker:p


    Ik ga niet speciaal maken voor iemand hoor, dit wil ik liever houden voor me persoonlijke portfolio,


    En het moet nog wel een beetje makkelijk blijven,
    Gister kwam er iemand met, maak even een BMW M5 dan8-)


    Right.... Sorry, maar zo goed ben ik ook niet:p

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!