Waarom

  • Beste leden,


    Ik zie steeds vaker topics gesloten die over de crimeclub source gaan.
    Ik kan goed begrijpen dat de eigenaar geen kopieën wil hebben van dat spel.


    Wat ik niet begrijp is dat OTG ook al meerdere keren heeft aangegeven dit niet leuk te vinden.
    Voornamelijk vanwege de afbeeldingen en flash bestanden in de banditi cloon.


    Waarom worden die topics en downloads dan niet verwijderd?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Dat was mij nou presies de zelfde vraag,


    Ook dat er in één week gewoon 6 of 7 topics ervoor geopend zijn?
    Dan zou ik zelf ook zeggen, waarom niet verwijderen, ipv alleen sluiten?


    MVG Georgo

  • Georgo
    Gaat er bij mij ook voornamelijk om dat er een banditi kloon is die ook (eigenlijk) illegaal was.
    Hier hebben cp crew leden waarschijnlijk sch**t aan aangezien ik nog zat topics zie.


    Ook die eigen maffia source werd door koen illegaal gemaakt. (crimebuilder toch?)


    Snap dus niet waarom die banditi kloon nog steeds ondersteund wordt.
    Als jullie willen optreden tegen het maken van klonen zou je banditi er ook uit moeten gooien.

  • Heb ik al meerdere malen voorgesteld, en de meeste crewleden zijn ertegen. De reden ga ik niet opnoemen, dat moet je maar van hun zelf horen.


    Maar met die crimeclub is gewoon de reden dat het nogal veel besproken en achter gevraagd wordt terwijl deze source nooit is vrijgegeven geweest dus = illegaal. En wij willen dit soort conflicten dus ook vermijden.

  • Dein
    Banditi is ook nooit vrijgegeven door OTG en toch staan jullie hem toe.
    Jullie draaien als team om jullie regels heen terwijl iedereen ernaar moet luisteren.


    Ik kan best begrijpen dat oud eigenaren van crimeclub deze niet vrij willen geven.
    Maar waarom doen jullie dit niet als OTG hier al maanden geleden om heeft gevraagd?


    En dan moet je zeker denken aan:


    - Afbeeldingen
    - Flash bestanden
    - HTML + CSS
    - Verhaal lijnen
    - FAQ uitleg.


    Alles op de php na is eigendom van OTG en jullie staan dit vrolijk toe?

  • Ik sta zoiets helemaal niet toe, als het aan mij gelegen had was die source ook allang verdwenen van CP, maar ik kan niet meer doen dan voorstellen aan de crew... (ben maar een moderator)


    En zolang OTG geen stappen onderneemt tegen CP zal Koen hier niets aan veranderen.


    Je kan er over blijven over door rammen maar wij (de crew) kunnen niet zoveel veranderen aan deze zaak, het is nogal altijd de Eigenaar van CP die beslist wat erop komt en wat niet.


    Dus je moet bij Koen zijn en niet bij de leden of crew komen 'klagen' , wij kunnen alleen maar de algemene zaken doen meer niet.

  • Koen zal dit nooit verwijderen aangezien 90% van zijn bezoekers om die source komen.
    En ik zal er zeker om door blijven rammen, boeit me weinig wat jij over mij denkt.


    Zal OTG keer mailen hierover en een voorstel doen, want dit beleid is gewoon bagger.

  • Ik zal otg wel informeren over hoe ze de klonen kunnen laten verdwijnen.
    Word hier een beetje gek van eerlijk gezegd, crimebuilder was nooit illegaal maar koen ziet hierin concurrentie en dus verklaard hij het illegaal.
    Op de officiële website van crimebuilder kan je nog steeds een licentie kopen.
    Reden dat die illegaal was kwam door 1 layout die illegaal was.
    Nooit vermeld want koen wil geen concurrentie hebben.


    Ik hou er verder over op voordat jullie vingertjes jeuken naar de ban punten pagina.

  • Wie zegt dat iets illegaal is of niet? Als mensen beweren dat een source van hun is en niet willen dat er ook maar iets van verschijnt kunnen zij contact opnemen met een van de beheerders. We hebben zo al enkele reports binnen gekregen en die ook met succes behandeld.


    Echter heb ik van Banditi en/of CrimeClub nog niets gezien.

  • Dat ging niet over de crimebuilder source maar over een andere source die ik niet meer direct bij de naam kan vatten.


    Crimebuilder source is trouwens nog helemaal iets anders en er zijn frauduleuze praktijken mee verricht begrijp niet dat die source nog te koop staat, ..


    Ik ben de banditi source ook beu, teveel bugs, teveel commotie over, .. terwijl het hele systeem gewoon zo lek is als het maar kan.

  • Dein
    Wist de exacte naam niet meer maar ging erom dat het een soort mijnmaffia source was.


    Banditi kloon moet eruit, veel mensen irriteren zich eraan.
    90% van de vragen is continu over banditi en dan wel de + - bugs elke keer weer.
    Daarom wil ik persoonlijk criminalspoint op een hoger niveau brengen en die banditi eruit werpen.


    Pim
    OTG is momenteel op de hoogte over wie ze moeten contacteren hierover.
    Vind het gewoon maf dat jullie dingen van andere nog steeds aanbieden.
    Als wij zonder toestemming cp gaan namaken en vrijgeven gaan jullie hier ook werk van maken.

  • Superior
    Ik heb ook al eens het recht van CriminalsPoint op Banditi en Criminolz ingenomen, maar daar wordt niks mee gedaan. Als ik me niet bedacht had, had Koen héle grote problemen gehad!


    Ik denk dat hij net zomin naar OneTwo Gaming zal luisteren als naar mij. Ik heb er een groot aandeel aan gehad dat CP in de publiciteit gekomen is, en daarvoor krijg je dus stank voor dank van sommige mensen.


    Daar komt wel bij dat de mensen van OneTwo Gaming waarschijnlijk minder vergevingsgezind zijn dan ik, wat betekent dat jouw 'plan' een behoorlijk grote kans van slagen heeft.

    Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

  • Spinazie
    Inderdaad, enigste waar koen naar kijkt is het bezoekers aantal.
    En een geruime aantal procent komt hier allemaal voor die Banditi.


    Snap dus niet waarom crimeclub wel verboden word en Banditi niet.
    Banditi heeft ten eerste al illegale flash bestanden die ook hier nog worden aangeboden.
    Heb me bij OTG ook als vrijwillige zoeker van klonen aangeboden.
    Hoop dat er nu een keer een eind komt aan dat spel want heel internet is verpest erdoor.
    OTG heeft hierdoor ook een zeer groot marktaandeel verloren en hoop dat ze dit ook op koen gaan verhalen.


    Koen zou in zijn geval hetzelfde doen, aangezien hij veel mensen vals beschuldigt heeft van praktijken die sommige niet eens konden.
    Als jullie je Alex nog kunnen herinneren, die heeft Koen overgehaald mij aan te klagen.
    Hij zou van mij scripts hebben verkregen om schade aan cp te brengen.



    Maar om het verder on-topic te houden, OTG is op de hoogte dus ben benieuwt hoelang het gaat duren.

  • We shall see!
    Je kan trouwens Koen niet aanklagen om het verspreiden van de source, want de sources zijn in principe allemaal gehost op een ander domein, hier word alleen een link aangeboden.


    Ik ben het er wel mee eens dat er iets moet gedaan worden aan de sources die nu online staan.

  • Dat zou inderdaad het geval zijn, daar gaan ze eerst naar kijken.
    Maar daarna gaan ze de supporters en aanbieders aanpakken.


    En nog een punt, criminolz mag van richard niet meer worden verspreid.
    Hij heeft deze zelf gemaakt in zijn geheel en jullie bieden hem nog steeds aan.
    Dus ook daar zit criminalspoint nog steeds fout.



    Edit:
    WJ Solutions zet de eerste stap, wij gaan ze niet meer hosten.
    Alle bestaande klanten krijgen een bericht hierover dat ze binnen 24 uur dienen verwijderd te zijn.


    Vanaf nu wordt dus de banditi op WJ Solutions netwerk niet meer toegestaan.
    Reden is voornamelijk dat het veel energie van de server eigenschappen vreet.
    Ook gaan wij strenger controleren in klonen en illegale sources/contenten.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!