Contact met Geesten

• Daarom moet je het 1x beleeft hebben, mensen die het niet beleeft hebben, geloven er automaties niet in..

Daarom moet je er openhartig voor zijn, probeer het te uiten,

Misschien lukt het je, misschien niet..

Dit is echt maar voor een bepaalt aantal mensen te doen,

en dat kan 1 op de 200 zijn, ik weet het niet, maar er zijn er niet heel veel van..

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat

wimmpie
    ik denk niet dat je ouders zouden mee spelen met dit soort dingen, mijn ouders tenminste niet.

Met ouders weet je nooit he

Citaat

Levensbeschouwing is soms ook een erg bijzonder vak, mijn lerares vertelt soms ook over dit soort dingen.

Is dat godsdienst ofzo??? Mijn leerkracht gelooft hier denk hier niet echt in... Die is nogal gefreaked soms

• zelfbedrog is het immuunsysteem van de psych?

81% van de Nederlanders geloofd dat hij bovengemiddeld is. Je houd jezelf voor de gek. En natuurlijk begrijp ik dat sommige mensen van jullie leeftijd de complexiteit van de hersenen niet begrijpen.

• Ik ga hier geen college psychologie geven maar voor de gelovers. Ik zou er echt even op googlen. Het verklaard een enorme hoop. En waarschijnlijk weet jullie niet tot wat de mens in staat is.

• Een groot deel van die ''paranomale progamma's'' zijn fake.
    Een aantal zijn vast wel echt8-|...
    Ik zelf geloof er ook wel in maar niet het lef om me zelf open ervoor te stellen.

• Citaat van patrick1992

Jasper het is heel erg goed dat je eigen er voor open steld maar, even een klein beetje terug naar de vrouw die bij mij komt, ik zei ook ik wil ook contact krijgen maar lukt me maar niet, ze zij tegen mij dat klopt als je eigen heel erg op gaat concenteren dan gaat het je niet lukken, je moet eigen alleen er voor opstellen dan komt het goed ;).
    Dus stel je eigen er voor open en het komt allemaal goed.
    En ik weet 1000 % zeker dat zij bij je is ;).
    Vaak merkt je het niet maar soms wel.
    Een gezegt een engeltje op je schouder

maar hoe kan ik me dan openstellen zonder me te concentreren?

• Citaat van stan

zelfbedrog is het immuunsysteem van de psych?

81% van de Nederlanders geloofd dat hij bovengemiddeld is. Je houd jezelf voor de gek. En natuurlijk begrijp ik dat sommige mensen van jullie leeftijd de complexiteit van de hersenen niet begrijpen.

Ik vind dit een beetje een lullige uitspraak,

Er zijn dingen die de ene meer kan dan de ander,

Je hoeft hier niet meteen voor te weten hoe hersenen werken,

Het kan zijn dat er een beetje gespeeld woord met de dingen die je ziet, maar veel kan er ook van waar zijn..

Hoe kan het zijn, dat je bijvoorbeeld dromen hebt, waarbij je een beetje toekomst zien, en 3 maanden later, zie je presies het zelfde, en is dan een soor deca fu prinsiepe,

Het kan allemaal, en als je er niet in gelooft, zal je het ook nooit begrijpen, wat mensen wel kunnen zien, wat andere mensen niet kunnen zien...

MVG Georgo

• In je dromen kun je ook praten met mensen die je nog nooit gezien hebt, overledenen enz. het is iets waar niemand ooit een antwoord op weet. Als je het dan toch over dit soort dingen hebt, er is ook al veel te doen geweest over het uittreden van je lichaam (je geest scheiden van je lichaam), hier heb ik zelf ervaring mee, maar ik ben nog niet op het niveau gekomen dat ik echt werkelijk in een andere wereld was (nee niet met drugs,..!)

Iets wat ik vooral heb als ik me bezig hou met het paranormale is dat ik plots misselijk wordt, onrustig e.d, daarom hou ik me er niet mee bezig.

• Citaat van Jasper

maar hoe kan ik me dan openstellen zonder me te concentreren?

Heel simpel gewoon denken dat je er ingelooft. dan komt het allemaal goed met je.
    Wat je wel kan doen is in je regio zoeken over iemand is waar mee je kan praten, mischien zal dat heel veel schelen

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.03.10 22:08:40:

Citaat van Dein

In je dromen kun je ook praten met mensen die je nog nooit gezien hebt, overledenen enz. het is iets waar niemand ooit een antwoord op weet. Als je het dan toch over dit soort dingen hebt, er is ook al veel te doen geweest over het uittreden van je lichaam (je geest scheiden van je lichaam), hier heb ik zelf ervaring mee, maar ik ben nog niet op het niveau gekomen dat ik echt werkelijk in een andere wereld was (nee niet met drugs,..!)

Iets wat ik vooral heb als ik me bezig hou met het paranormale is dat ik plots misselijk wordt, onrustig e.d, daarom hou ik me er niet mee bezig.

Klopt, je probeert met de andere wereld contact te krijgen, als je er niet tegen kan niet doen gewoon niet doen

• Neehoor dat is niet zó, kijk maar naar dieren. Zijn er dieren met een paranormale gave? Zijn er dieren die dingen kunnen die andere van hun soort niet kunnen?

Nee het blijft een soort en met dezelfde bouw. Kijk de mens heeft het geluk gehad om zelfbewust zijn te creëren en in plaats van dat we daar blij om zijn, gaan we allemaal dingen verzinnen als geesten om onverklaarbare dingen te verklaren.

Terwijl het woord het al zegt het is onverklaarbaar. Maar dat was ook het raadsel dat er een einde aan de wereld was en dat als je te ver op de oceaan vaart dat je dan van de wereld af zou varen. Alleen wetenschap heeft bewezen dat dit soort dingen verzonnen zijn omdat we de echte reden niet weten.

• Het lullige van dieren is dat dieren niet kunnen praten, misschien hebben zij die krachten ook wel?

Dat kan je namelijk niet weten, omdat je niet met dieren kan praten...

Er zitten wel factoren tussen, dat je hersenen het een en ander aanmaken, maar er zijn ook conclusies getrokken, dat het daadwerkelijk wel kan,

Mja, dat is echt een ding wat je ooit ( hoopelijk ) zelf is gaat ondervinden.

• Ik sta ervoor open! Maar het hele probleem is dat mensen die deze theorieën over geesten vertellen geen goede argumenten hebben.

En daarom is het zeer ongeloofwaardig.

Citaat

Er zitten wel factoren tussen, dat je hersenen het een en ander aanmaken, maar er zijn ook conclusies getrokken, dat het daadwerkelijk wel kan,

Zoals...

• **Zucht**

Er zijn toch veel mensen die dit soort praktijken waarnemen,

.. Moeilijk uit te leggen zonder voorbeeld...

En zijn ook veel programma's gemaakt over dit soort dingen..

Net als ghost wisper, klikt raar, maar delen ervan zijn waar..

Ik zal is even spitten op het internet, want ik wil wel een conclusie trekken hierover.. en ik het ooit is gevonden op internet...

MVG Georgo

pff.. zosnel even niet te vinden, maar ga hier werk van maken...

BTW, waarom zou ik eigenlijk, Ik vind dat het zo is,

Jij niet... Jammer dan 8-)(xD)

MVG Georgo

• Kijk als jij je daar prettig bij voelt oké. Maar ik denk niet dat jij er zo expliciet over hebt nagedacht als ik. En ik denk dat je nog niet genoeg levenservaring hebt om hier een goed oordeel over te geven. En te weinig kennis, maarja sommige mensen zullen nooit een eigen mening afwegen over dit soort dingen.

En ik zie aan jou reacties dat dit niet helemaal je eigen afgeweegde mening is.

[offtopic]
    PS er staat in je naam SS.nl deze naam moet je ten alle tijden zien te mijden. Want volgens is openbare verwijzing nazi- bewegingen zelfs heel strafbaar.[/offtopic]

• [offtopic]Lol, lekker boeiend:p ss.nl staant voor shocksounds
    En of mensen het er mee eens zijn of niet, we leven nu in het heden, en niet in het verleden..

Mja, ik zal het maar is veranderen hoor, daarom dat ik voor SSP een andere naam zoek:)[/offtopic]

Ik weet daadwerkelijk wel wat ik gezien heb of niet,

Mja, ik wil hier niet meer op doorgaan, geen zin meer in.. ben moe, haat dit soort discussies...

Verder ik blijf op mijn standpunt, en vele mensen zullen het hier mee eens zijn, en velen niet, zo zit de wereld in elkaar, zo zitten wij inelkaar..

De ene gelooft in de hemel en hell, de ander niet,

De ene gelooft dat hij kan vliegen de ander niet|-)

Daarom dat dit discussies heet, en daarom dat er forums zijn..

The only truth is your own.. Nobody else knows whats behind that fact..

En ik heb er al 10 jaar over na zitten denken, en er zullen sommige dingen niet waar zijn, maar ik weet dat bvb van mij schouderklopje van me opa, dat dat zeker waar is..

En dan kan je me geloven of niet, dat is jou zaak:)

I,m done here..

Greetz Georgo

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!