aanpassingen 2

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Jammer genoeg nog niet veel te zien, maar ik ben heel erg benieuwd hoe het uiteindelijk wordt,


    Want ik sta te kijken hoe jij die achtergrond hebt gemaakt:)


    Nu wil ik graag blijven kijken hoe je het afmaakt, dit is dus een goed teken:)


    Je hebt iets gecreeerd waarvan ik bijna van me stoel af val,


    Keep up the realy good work


    10 waard, alleen de achtergrond al:)


    MVG Georgo

  • Ben er al een tijdje mee bezig op hem eindelijk eens goed te krijgen zal je ook wel weten ;) Tis niet gemakkelijk om op 1 dag 1 layout af te krijgen. Heb er al veel gemaakt maar heb nogaltijd mij zin nie tot nu toe valt deze nogaltijd mee voor mij ;p

  • Nou je doet toch iets goed, af en toe heb je wel down momenten, maar dat heeft elke designer,


    Jij laat zien, dat goede designers nog CP niet uit zijn,


    Ik wil zeker nog meer werk van je zien, misschien dat wij eventueel samen wat kunnen maken later:)


    MVG Georgo

  • De content (oud papier achtig effect) vind ik inderdaad wel heel mooi, samen met de ontzettend coole footer en header (met die bloedvlek) maar met de rest stel je mij ontzettend teleur. Die achtergrond (met die lijntjes) vind ik echt ontzettend storend en het menu vind ik ook niet echt zo heel veel hebben, maar ik kan hier echter geen tips voor bedenken.


    Ik heb van jouw ook enkel nog maar deze layout gezien, hoe komt het dat je nu al zo lang aan dezelfde layout bezig bent?
    Ik kan op basis van dit niet bepalen of je echt zo'n goede designer bent of niet. Het contrast tussen dat super coole oud papier effect en de achtergrond met die lijntjes (wat standaard is voor een beginner) en die menu doet me een beetje twijfelen...

  • Eindelijk, niveau!
    Lang geleden dat ik zoiets gezien heb op CriminalsPoint. Ga zo door, je stappen goed voorbereiden, je bent goed op weg :)

    Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!