hey mensen,
Hierbij wil een discussie topic aanmaken of de "crimesource" Het is niet de bedoeling dat dit een flame topic gaat worden over crimesource maar meer over jullie ervaringen wat jullie er van vinden en de voor / na delen van.
Hier mijn ervaring;
Ik heb nog eingelijk geen ervaring met de crimesource maar ik kwam op de website en vond het al aardig slecht dat ze een phpbb met portal ervoor gebruiken (Doe het dan teminste zelf maken is altijd leuker)
Dus ja dan maar even registeren en kijken wat er rond hangt. Toen ik op het forum kwam dacht ik al van oke, dit is een rotzooi project er is geen ordering in geen changelog en overal los bug oplossingen door de admins, doe dat dan in een release zetten (bijv de 2.0.1 release ofzo)
Daarnaast wou ik de source nog is gaan downloaden ga ik naar het download topic is er GEEN link meer beschikbaar vanwege dat de programmeurs zich volledig willen richten op de V2.1. Dit vanwege dat de programmeurs geen bug oplossingen voor V2.0 willen doen.
Ik dacht echt bijmezelf van wat?!?!? Je doet een OpenSource releasen maar je geeft geen download links vanwege dat je geen bug oplossingen wilt doen, wtf is dit dan. Als je een opensource released dat is het toch teminste dat je wel weet dat er zo geen bugs in zitten naar jou weten, ja er zijn altijd bugs maar dan doe je het toch niet zo oplossen o_O
Dat is tot nu toe mijn ervaring wil de source wel is zien volgens mij sla ik dan helemaal stijl achter over van hoe slecht het geprogrammeerd is...