Layout

  • Citaat van tim521

    En oja ban me maar hoor,
    Deze keer voor 24 uur!
    Maakt mij niks uit hoor! :)


    Lekker bezig tim!


    Hahahahahahahahhahahahahhahahaha


    Echt tijd voor de :slotje:

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Wauw HTML, .. leer je op 1 week. En is niet echt een taal(wat tags , elementen , ..) maar ja.
    Blijf dan even bij HTML i.p.v over te gaan naar zoiets ingewikkelds (volgens jou!)


    En ik denk toch wel dat ik meer ervaring heb als jou, op meerdere vlakken, of denk je ook dat ik hulp heb gevraagd om moderator te worden van CP ? Zo van, ik weet niet hoe ik een forum moet modereren , kan iemand me helpen, ik heb er geen zin in om het zelf te doen..


    Maarja , je snapt men doel niet en daarom word je maar kwaad en ben ik de boeman, is ook lekker voorspelbaar (wist het meteen al toen ik de vorige tekst schreef).


    En dan nog zo'n taalgebruik tegenover mij, ik durf tenminste de waarheid zeggen, ik zit er niets mee in om je te helpen, maar jij toont langs alle kanten maar vragen zonder is een beetje zelf te experimenteren.


    En dan zou ik mijn mond moeten houden? Ik zal je zeggen, dit eindigt in een flame war dus kan ik hier meer beter een slotje op zetten, of heb jij nog iets NUTTIG te vertellen?

  • Ach verspilde tijd en moeite, ik had net beter me tijd kunnen steken in het lezen van een 400+ pagina's tellende PDF over jQuery dan was ik nu al in het midden en had ik iets GELEERD i.p.v...


    En jij wil banpunten, mij niet gelaten, als je er zo graag wilt :hmm:


    Joshua:
    Hij wou er 24! done!



    :slotje:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!